خبرگزاری کار ایران

حاضرم در لیگ دسته اول داوری کنم؛

فغانی: عده‌ای فقط می‌خواهند از من ایراد بگیرند/ما هم انسانیم و اشتباه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۹۰۹

داور بین المللی فوتبال کشورمان با بیان اینکه مغرور نیستم و به بازیکنان نگاه از بالا به پایین ندارم، گفت: حاضر برای اثبات این مسئله یک فصل در لیگ دسته اول داوری کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فغانی که پس از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت، در گفت و گو با برنامه 90 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا باید بگویم کارشناسان نمی توانند نحوه قضاوت داوران در لیگ ایران را با لیگ برتر انگلیس مقایسه کنند.

وی افزود: فرهنگ ها در کشورهای مختلف تفاوت دارد و درست نیست که ما خودمان را با کشور دیگری هم سطح بدانیم.

فغانی خطاب به برخی از کارشناسان داوری گفت: متاسفانه آنان منتظر سوت پایان هر بازی هستند تا به انتقاد از من و یا دیگر داوران بپردازند و این کارشناسی های غیر اصولی برای همه داوران مشکل ساز شده است.

داور بین المللی ایران ادامه داد: پس از جام ملت های آسیا از خداوند خواستم تا ظرفیت‌ام را افزایش بدهد و من نیز بتوانم مسیر موفقیت هایم را ادامه دهم.

وی درباره صحبت های محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس که گفته بود قضاوت فغانی در فینال جام ملت های آسیا خنده دار است، گفت: این مدافع به طور مرتب در جریان دیدار با ذوب آهن رفتار و حرف های نامناسبی را به من می گفت و با دست زدن قصد تمسخر داشت ولی در نهایت به دلیل خطای خطرناک روی دروازه بان ذوب آهن به او کارت قرمز دادم.

فغانی افزود: ما هم انسان هستیم و اشتباه می کنیم و اگر قرار باشد پس از هر تصمیم اشتباهی که در زمین فوتبال داریم از بازیکنان و هواداران عذرخواهی کنیم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.

وی در پایان تصریح کرد: از کمیته انضباطی می خواهم برخورد قاطعی با همه خاطیان فوتبالی داشته باشد تا لیگ برتر با حاشیه کمتری دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز