خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تیراندازی تهران خبر داد:

پاداش ویژه به الهه احمدی در صورت مدال آوری در المپیک ریو

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۹۴

رئیس هیات تیراندازی تهران از اعطای پاداش ویژه به الهه احمدی در صورت مدال آوری در بازی های المپیک ریو خبر داد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از الهه احمدی، قهرمان تیراندازی استان تهران، با حضور مهدی ذاکری ریاست هیات تیراندازی تهران، مهندس بهره مند معاون فرهنگی هیات و مهندس حدادنژاد مشاور ریاست هیات صبح امروز در محل هیات تیراندازی تهران برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم، الهه احمدی ضمن تشریح فعالیت های15 ساله خود در رشته  تیراندازی،  گفت:  کسب سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی تیراندازی ، حاصل تلاش‌های همه این سال ها بود. خوشحالم که با کسب مدال طلای این مسابقات توانستم افتخاری برای کشورم و شهر تهران به دست آورم.

وی افزود : اعتماد به نفس و تمرکز دو عاملی است که می تواند یک تیرانداز را در لحظه آخر شلیک ، به سوی موفقیت سوق دهد. تلاش همه اعضای خانواده تیراندازی، به جز تهیه امکانات و سخت افزار ، در واقع همین ایجاد اعتماد به نفس و تمرکز است.امیدوارم با همین تلاش و جدیت ، بتوانم در المپیک ریو هم افتخارآفرینی کنم.

مهدی ذاکری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از موفقیت ها و تلاش های صورت گرفته توسط الهه احمدی ابراز امیدواری کرد تا هیات تهران با برنامه ریزی های میان مدت و دراز مدت، بتواند وزشکاران قهرمان دیگری را نیز آماده حضور در رقابت های برون مرزی کند. 

رئیس هیات تیراندازی استان تهران افزود :موفقیت شما در مسابقات، در واقع موفقیت هیات تهران و فدراسیون تیراندازی است. به همین دلیل در صورت کسب نخستین مدال تاریخ بانوان کشورمان در المپیک ، پاداشی در شان یک قهرمان المپیکی از سوی هیات تیراندازی استان تهران اهدا می شود.

در پایان این مراسم ، با اهدای هدایایی توسط رئیس هیات تیراندازی تهران از موفقیت اخیر الهه احمدی در مسابقات جام جهانی تیراندزای و کسب سهمیه المپیک تقدیر شد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز