خبرگزاری کار ایران

در دیداری خیریه در زمین زردپوشان؛

محرم نویدکیا به ترکیب سپاهان برمی‌گردد/مصاف قهرمان‌لیگ با کودکان بنیاد نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۵۵

کودکان زیر 13سال بنیاد نیکوکاری به مصاف ترکیب اصلی سپاهان می‌رود.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، روز شنبه 7 شهریور در زمین چمن باشگاه‌سپاهان دیداری دوستانه بین ترکیب اصلی تیم سپاهان و نوجوانان زیر 13 سال تحت حمایت «بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان» برگزار می‌شود.

این حرکت خیرخواهانه به همت امور فرهنگی باشگاه‌سپاهان با همکاری بنیاد مذکور به منظور افزایش روحیه کودکان تحت‌پوشش و ارتقای حس خودباوری و تغییر فرهنگ حمایت از ایتام نیازمند، انجام می‌شود و نگاه حمایتی‌مالی از ایتام به حمایت‌های معنوی تغییر خواهد کرد .

مدیر امور فرهنگی سپاهان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: ازیک سال پیش‌برنامه‌ریزی‌های این بازی انجام شده و به دلیل ارتقاء روحیه و افزایش اعتمادبه‌نفس نوجوانان بنیاد این کار خداپسندانه انجام شد.

محسن شکل‌آبادی ادامه داد:  امید است این بازی دوستانه و دیدن بازیکنان اصلی سپاهان بتواند در دل این نوجوانان حتی برای لحظه‌ای شادی و امید ایجاد کند زیرا یکی از چارچوب‌های فرهنگی باشگاه سپاهان همین کارهای خداپسندانه وخیرخواهانه است .

وی یادآوری کرد: تعدادی از بازیکنان سپاهان از جمله محرم نویدکیا و هادی عقیلی از حامیان بنیاد دست‌های مهربان هستند.

قبل از انجام بازی اصلی در سالن چمن مصنوعی باشگاه سپاهان 2 روز پی در پی با تیم سپاهان تمرین صورت می‌گیرد و بازی اصلی در دو نیمه 10 دقیقه‌ای با حضور افتخاری ورزشکاران و هنرمندان مشهور اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین در این دیدار دوستانه، مدیر عامل باشگاه، جمعی از مدیران و سرپرست‌باشگاه، نماینده سازمان لیگ، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی باقربیگی(نماینده شورای‌شهر اصفهان) و جمعی از مدیران بنیاد نیکوکاری حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، هیچ‌گونه بلیت‌فروشی در این مراسم صورت نمی‌پذیرد و تمامی شهروندان مهمان ایتام این مجموعه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز