خبرگزاری کار ایران

بازی بزرگ، داور بزرگ می‌خواهد؛

خوردبین: قرعه‌کشی بازی‌ها عجیب است/ اشتباهات‌داوری نبود سپاهان را می‌بردیم!

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: در روزی که سرتر از حریف بودیم، نتیجه را به اشتباهات داوری واگذار کردیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین با بیان این مطلب اظهار کرد: از نظر فوتبالی در این بازی هیچ چیزی از حریف کم نداشتیم، بلکه در خانه آنها بهتر هم بودیم اما مجموعه‌ای از عوامل باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

وی افزود: حق ما شکست در این بازی نبود. بچه‌های ما در فاز حمله نمایش خوبی داشتند، خوب ایجاد موقعیت می‌کردند و خوب هم گل زدند اما متاسفانه یک بازیکن ما گل به خودی زد و بازیکن دیگری هم برای حریف خلق موقعیت کرد. با تمام این اوصاف اگر اشتباهات داوری نبود نتیجه از آن ما بود.

خوردبین در ادامه گفت: داور این مسابقه برای حریف پنالتی گرفت که اصلا پنالتی نبود، در حالی که از کنار دو پنالتی ما به راحتی گذشت.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در هفته‌های اخیر با مشکلات مختلفی روبرو شدیم که بحث داوری از جمله آنها بود. مساله دیگر به قرعه‌کشی در مسابقات بر می‌گردد. من نمی‌گویم عمدی در کار است اما برایم عجیب است رقبای ما بازی‌های خانگی پیاپی دارند و ما باید 2 بازی خارج از خانه پیاپی داشته باشیم، آن هم در مصاف با حریفانی که یکی از آنها رقیب مستقیم ماست و دیگری هم از امتیاز بسیار ویژه شرایط آب و هوایی برخوردار بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه انتقادهایی نسبت به برانکو به جهت تغییرات زیاد در خط دفاع وجود دارد، تصریح کرد: البته در این منطقه کادر فنی هنوز به ترکیب مورد نظر نرسیده اما تلاش ایوانکوویچ هم در این است بهترین ترکیب موجود را پیدا کند. من شخصا اعتقاد دارم به زودی شرایط برای پرسپولیس تغییر خواهد کرد و آرزو می‌کنم این تغییر از همین هفته باشد.

خوردبین تاکید کرد: وقتی کیفیت نفرات را به صورت فردی می‌بینم، باور بیشتری پیدا می‌کنم که در آینده نزدیک تیم خوبی خواهیم داشت. البته به هواداران هم حق می‌دهیم نگران باشند و نسبت به نتایج اعتراض کنند ولی بی‌شک این روند ادامه پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: طبیعی است اکنون هجمه سنگینی نسبت به تیم و سرمربی وجود داشته باشد اما برانکو مربی بزرگی است و قطعا تجربه قرار گرفتن در چنین شرایطی را دارد تا راهکار مناسبی را برای خارج شدن از این وضعیت پیدا کند. در حال حاضر مساله اصلی ما شانس، زمان، اشتباهات‌داوری و قرعه‌ای است که با آن روبرو بودیم. امیدوارم از بازی با ذوب‌آهن بعضی از این موارد حل شود.

خوردبین در پایان گفت: با کسب یک پیروزی، شرایط روحی و روانی تیم تغییر پیدا می‌کند و بازیکنان هم می‌توانند کیفیت واقعی خود را نشان دهند.

کد خبر : ۲۹۷۲۶۶