خبرگزاری کار ایران

در نشست‌خبری باشگاه‌تاسیسات:

منوچهری: نمی‌خواهیم با هزینه‌ بی‌مورد نتیجه بگیریم/ صداوسیما باید از فوتسال بیشتر حمایت کند

مدیرعامل شرکت‌‌تاسیسات‌دریایی تاکید کرد توقع زیادی از صدا و سیما داشته تا از فوتسال در جام‌باشگاه‌های آسیا حمایت کند ولی انتظارات‌شان برآورده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین نشست‌خبری باشگاه تاسیسات‌دریایی امروز در محمل دفتر این شرکت برگزار شد که در این نشست منوچهری مدیرعامل شرکت‌مهندسی و ساخت تاسیسات‌دریایی، حلاجی مدیرعامل شرکت‌، وحید شمسایی سرمربی، رضا ناصری، شهاب سفال‌منش، اصغر قهرمانی و سیامک داداشی حضور داشتند و پاسخگوی خبرنگاران بودند.

مدیرعامل شرکت‌مهندسی تأسیسات‌دریایی با گرامی‌داشت یاد بابک معصومی و روز خبرنگار گفت: ما می‌خواهیم پله‌پله بالا برویم. دنیا به سمت جلو پیش می‌رود و ما هم باید به سمت جلو برویم. باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا در سطح آسیا موفق نبوده‌ایم. آنهایی که دست‌اندرکار هستند و برنامه‌ریزی می کنند باید طوری برنامه‌ریزی کنند که ورزش ما به جلو حرکت کند.

غلامرضا منوچهری ادامه داد: زمینه‌های پیشرفت در کشور ما وجود دارد و حتی در رشته‌هایی که در دنیا صاحب مقام و مدالی نبوده‌ایم در حال حاضر با برنامه‌ریزی به آن رسیده‌ایم.

منوچهری در ادامه افزود: تعدد و تکثر می‌تواند شانس ما را برای مدال‌آوری و موفقیت در دنیا افزایش دهد و ما هم در شرکت تاسیسات باید ببینیم کجاها ظرفیت‌هایی وجود دارد و روی آنها کار نشده برویم و این خلاء‌ها را پرکنیم. ورزش‌هایی هستند که عامه‌پسند نیستند. ما قصد داریم این خلاء را پر کنیم و به سمت رشته‌هایی برویم که رتبه‌های خوبی را برای ما به ارمغان بیاوردند.

مدیرعامل شرکت‌مهندسی تأسیسات‌دریایی همچنین خاطرنشان کرد: ما استعدادهای زیادی در کشور داریم که باید این استعدادها به رشد و بالندگی برسند. باید آنها شناسایی شوند و پرورش پیدا کنند. سرمایه‌گذاری‌ها باید روی نفر، سازمان، ساختار و اخلاق حرفه‌ای صورت بگیردو مخصوصا اخلاق حرفه‌ای را باید توسعه دهیم و انگیزه‌های قوی را در ورزشکاران و بوجود بیاوریم. در کشور ما عشق به پهلوانان و قهرمانان موج می‌زند و این را باید گسترش دهیم. حتی در شاهنامه ما هم روی پهلوانی تاکیدات زیادی شده و همیشه خیر و شر مقابل ایستاده‌اند.

منوچهری همچنین افزود: ما باید تلاش کنیم تراز کشورمان را بالا ببریم، همانطور که در زمینه‌های دیگر مانند زمان جبهه و جنگ جوانان ما تراز کشور را با جان‌فشانی‌های خود بالا بردند و با جان خود از خاک ایران دفاع کردند، ما هم باید تلاش کنیم ورزش نمادی برای رشد و توسعه کشور باشد. ما باید در همه زمینه‌ها استعدادها را شناسایی و شکوفا کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از صدا و سیما افزود: ما انتظار داشتیم صدا و سیما حمایت بیشتری از فوتسال داشته باشددر جام باشگاه‌های آسیا انتظارات ما از رسانه‌ها بخصوص صدا و سیما برآورده نشد. شاید تداخل بازی‌ها و برنامه‌ها زیاد بود ولی توقع داشتیم جام باشگاه‌ها انعکاس بیشتری در رسانه‌ها داشته باشند. فدراسیون‌فوتبال هم باید برای گسترش این ورزش تلاش بیشتری بکند.

مدیرعامل شرکت‌مهندسی تأسیسات‌دریایی متذکر شد: باشگاه‌های ما باید به رشد و بالندگی برسند. ما از این اتفاق خوشحال خواهیم شد. دوست داریم تمام باشگاه‌های ما شکوفا باشند هر چند این سال‌های اخیر رشد خوبی داشته‌اند. باید از وحید شمسایی تشکر کنم که موفق شد باشگاه ما را با وجود تمام مشکلاتی که روی دوشش بود به نقطه اوج برساند. البته باشگاه باید تقویت شود. ما مایل هستیم از این موفقیت استفاده کنیم و آن را به حرکتی رو به جلو و پایدار تبدیل کنیم.

منوچهری همچنین با بیان اینکه نمی‌خواهیم با هزینه‌های بی‌مورد نتیجه بگیریم، اضافه کرد: قصد ما این است که با برنامه جلو برویم. می‌خواهیم افراد تیم را در شرکت استخدام کنیم و آموزش‌ پایه‌ها را در دستور قرار دهیم. همچنین در مدتی که اصفهان بودیم قرار گذاشتیم جلساتی با افتخاری، کفاشیان و تاج برگزار کنیم. البته باید بنشینیم و حرف‌های خود را بزنیم. باید تعامل بیشتری انجام شود. باید برای فوتسال قدم‌های بزرگی برداریم.

وی درباره پاسخ به این سوال که شایعاتی درباره لغو فعالیت شرکت تأسیسات‌دریایی مطرح شده که آینده این شرکت را به خطر انداخته؛ آیا اتفاقی قرار است رخ بدهد؟ گفت: این مشکلات به مدیران قبلی برمی‌گردد و ارتباطی به ما ندارد. شرکت ما در اوج حرکت و تحرک است و مشکلی وجود ندارد. سال گذشته در فاز 12 پارس‌جنوبی اوج کار شرکت تاسیسات‌دریایی را شاهد بودیم. خود ما هم شاکی پرونده هستیم و دنبال برگرداندن پول‌های خود هستیم. شرکت تاسیسات بازوی توانمند کشور است و حتی با وجود حضور شرکت‌های خارجی به ما رجوع می‌کنند که اگر کار روی دریا انجام دهیم شما ما را کمک کنید چراکه ما شناورهایی داریم که در منتطقه خاورمیانه بی نظیر هستند.

کد خبر : ۲۹۶۸۶۴