خبرگزاری کار ایران

تصمیمات رئیس عجیب و غریب است؛

پناهی: تمام منتقدان سمندر از او پست می‌گیرند/ مجمع باید رئیس‌فدراسیون را بازخواست کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۸۱۲

رئیس سابق فدراسیون کاراته گفت: سمندر همیشه تصمیمات عجیب و غریب می‌گیرد و کنار گذاشتن دبیر فدراسیون این ادعا را تایید می‌کند.

عباس احمد پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: خبر کنار گذاشتن محسن آشوری را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. واقعا نمی‌دانم کدام رئیس فدراسیونی در فاصله 20 روز مانده تا رقابت‌های قهرمانی آسیا فدراسیون خود را به حاشیه می‌برد. بهتر بود آقای سمندر برای اجرای این تصمیم حداقل تا پایان رقابت‌های آسیایی ژاپن صبر می‌کرد.

وی افزود: رئیس کنونی فدراسیون‌کاراته هر روز یک تصمیم می‌گیرد. یک روز آقای‌ایکس خوب است و روز دیگر به کارش نمی‌آید! اصلا معلوم نیست چرا فدراسیون‌کاراته تا این حد بی برنامه شده است.

پناهی با بیان اینکه آشوری کارش را بلد است، عنوان کرد: او هم به عنوان مدیر تیم‌های ملی و هم به عنوان دبیر فدراسیون امتحانش را پس داده و نمی‌دانم الان چه زمانی برای تغییر آشوری است.

وی ادامه داد: بی‌تردید این مشکلات و حواشی بوجود آمده تقصیر نفر اول فدراسیون است. درست است رئیس‌فدراسیون می‌تواند همکارانش را خودش انتخاب کند اما این همه اشتباه زیبنده فدراسیون‌بزرگی مثل کاراته نیست.

رئیس سابق فدراسیون کاراته با بیان اینکه در فاصله 20 روز مانده به رقابت‌های آسیایی جدایی آشوری مشکل‌ساز خواهد شد، افزود: قطعا مجمع باید رئیس فدراسیون را بازخواست کند. مدیر بی‌برنامه به درد کاراته نمی‌خورد. بهتر است دوستان یک نگاهی به تصمیمات شاهکارانه خود در این مدت بیاندازند.

پناهی در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره حضور احتمالی صافی به عنوان دبیر چیست، گفت: این هم یک نشانه دیگر از ضعف مدیریت! شرایط به گونه‌ای شده که هر کس از وی انتقاد می‌کند پست می‌گیرد. مطمئن باشید وی غافل از این است که این تصمیمات به ضرر خودش تمام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر تصمیمات سمندر در بدترین شرایط زمانی صورت می‌گیرد. این نشان‌دهنده عدم ثبات تصمیم گیری اوست. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم مسئولان ورزش کشور به داد کاراته برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز