خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

سرمربی ژاپن: در آینده ژاپن واقعی را خواهید دید/باخت به چین را فراموش کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تمام تلاش‌مان را می کنیم که فردا تیم واقعی ژاپن را به نمایش بگذاریم و تا آخر مسابقات این روند را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماساشی نامبو در نشست خبری بعد از مسابقه با سریلانکا گفت: دیدار دیروز را باختیم و نمی‌خواستیم امروز مسابقه‌ای انجام دهیم که افت روحی‌مان ادامه یابد و تمام تلاش‌مان این بود که امروز عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از طرفی قصد داشتم که از بازیکن های ذخیره استفاده کنم که متاسفانه در یکی از ست ها جواب نداد و باختیم. قطر تیم خوبی است و تمام تلاش‌مان را می کنیم که فردا تیم واقعی ژاپن را به نمایش بگذاریم و تا آخر مسابقات این روند را ادامه دهیم.

کونیرو شیمیزو کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در این نشست اظهار داشت: مسابقه خوبی بود ولی عالی نبودیم. یاناگیرا دریافت کننده تیم با ساعدهایش به تیم خیلی کمک کرد و این موضوع نقطه مثبتی برای ژاپن بود.

وی افزود: شکست برابر چین را فراموش کرده‌ایم و ژاپن واقعی را در بازی های آینده نشان خواهیم داد.

تیم ملی والیبال ژاپن در آخرین مسابقه از دور نخست مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا 3 بر یک سریلانکا را شکست داد و فردا در اولین مسابقه از دور دوم مرحله مقادماتی رو در روی قطر قرار خواهد گرفت.

کد خبر : ۲۹۴۷۶۶