خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی آسیا-تهران؛

12 ملی پوش والیبال ایران معرفی شدند /ایران-کویت در نخستین گام

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۵۶

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران اسامی 12 بازیکن شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا جمعه 9 مردادماه به میزبانی ایران در تهران آغاز و به مدت 9 روز پیگیری خواهد شد.

در این رقابت ها 16 تیم شرکت دارند که تیم ملی ب ایران با تیم های کویت، قزاقستان و چین تایپه در گروه یک دور مقدماتی رقابت خواهد کرد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال اسامی 12 ملی پوش شرکت کننده ایران در این رقابت ها معرفی کرد که به قرار زیر است:

حمزه زرینی (کایپتان)، پوریا فیاضی، مصطفی شریفات، فرهاد سال افزون، علی حسین (لیبرو)، مسعود غلامی، مجتبی قلی زاده، رحمان داوودی، علی شفیعی، رضا صفایی، فرهاد پیروت پور و محمد طاهر وادی.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، پیمان اکبری (سرمربی)، رضا ابراهیمی، سعید رضایی، مرتضی عهدی (مربیان)، هانی فرخی (آنالیزور) و علی محمدی به عنوان فیزیوتراب تیم ملی ب والیبال ایران را در جام هجدهم همراهی می کنند.

مرتضی کرمی نیز به عنوان تنها داور ایران در این رقابت ها قضاوت خواهد کرد. 

گروه بندی دور مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به قرار زیر است:

گروه A: ایران، قزاقستان، کویت و چین تایپه

گروه B: استرالیا، هند، ترکمنستان و قطر

گروه C: کره جنوبی، تایلند، پاکستان و عمان

گروه D: چین، ژاپن، سریلانکا و بحرین

تیم ملی ب والیبال ایران در روز نخست این رقابت ها به مصاف کویت می رود که این مسابقه از ساعت 19 در سالن 12 هزار نفری آغاز می شود.

نشست کمیته فنی و اجرایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ساعت 20 امروز پنج شنبه در هتل آزادی تهران با حضور اعضای کمیته کنترل، اعضای کمیته اجرایی و نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار می شود.

دیدارهای هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه نهم مردادماه در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که هشت مسابقه در هر روز برگزار خواهد شد.

این بازی ها در ساعت های 13، 15، 17 و 19 در دو سالن 12 هزار نفری و سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز