خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

قلعه‌نویی در ملوان ماندنی شد/ ثبت قرارداد ژنرال با انزلی‌چی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۲۸۵

با وجود وضعیت نامشخص مالک باشگاه‌ملوان، قلعه‌نویی در آخرین ساعات نقل و انتقالات لیگ‌برتر قرارداد خود را با انزلی‌چی‌ها ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به بلاتکلیفی مدیریت باشگاه‌ملوان، این احتمال می‌رفت امیر قلعه‌نویی هم از ادامه همکاری با این تیم صرف‌نظر کند اما سرمربی پرآوازه لیگ ترجیح داد در انزلی بماند و هدایت ملوانان را در فصل جدید برعهده بگیرد.

ژنرال که بهتر می‌داند چه مسئولیت سخت و سنگینی را عهده‌دار شده، در آخرین ساعات نقل و انتقالات قرارداد یک‌ساله‌ای را با ملوانان امضا کرد تا رسما سکاندار قوها در لیگ‌پانزدهم شود.

قلعه‌نویی که یک هفته‌ای می‌شود در تمرینات ملوان حضور دارد و این تیم را تمرین می‌دهد، در نخستین اظهارنظر خود درباره ملوان گفته بود این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار دارد ولی باید برای موفقیت تلاش دوچندانی را بکار بگیرد.

وی همچنین تاکید کرده بود ملوان کار سختی در لیگ‌برتر پیش رو دارد اما این پتانسیل را دارد تا فصل موفقی را در فوتبال کشور سپری کند.

این در شرایطی است که وضعیت مالکیت باشگاه‌ملوان مشخص نیست و گفته می‌شود بهشتی که به تازگی مسئولیت این باشگاه را پذیرفته بود از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است.

تیم ملوان در نخستین حضور قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم عصر دیروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی مقابل شهرداری اردبیل به تساوی 2-2 دست یافت.

تیم ملوان در هفته‌نخست لیگ‌برتر در انزلی میزبان تیم ذوب‌آهن و شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز