خبرگزاری کار ایران

تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ندارم؛

کریمی: خودم را جزو بزرگان فوتبال نمی‌دانم /قضاوت درباره پرسپولیس زود است

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۷۲۸

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به شرایط فوتبال کشور فعلا تصمیمی برای بازگشت به عرصه مربیگری و فعالیت در این زمینه ندارم.

به گزارش ایلنا، علی کریمی که در حاشیه مراسم معرفی برترین های لیگ چهاردهم در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: فعلا با این شرایط تصمیمی برای مربیگری ندارم و می خواهم کارهای شخصی خود را انجام دهم.

مربی پیشین تیم ملی در خصوص شرایط این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه، اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی تدارکات خوبی برای صعود قدرتمند به جام جهانی داشته باشد و به موفقیت برسد.

وی در خصوص وضعیت جوانگرایی در تیم ملی گفت: بازیکنان خوبی جذب شده اند و امیدوارم مفید باشند و دل هواداران را شاد کنند.

کریمی در مورد وضعیت تیم پرسپولیس گفت: این تیم مانند سایر تیم ها شانس دارد و فعلا برای پیش بینی در مورد وضعیت تیم ها زود است. یک پرسپولیسی هستم و این تیم را مدعی می دانم و امیدوارم امسال نتیجه بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد مراسم انتخاب برترین های لیگ گفت: آیین انتخاب بهترین‌های لیگ سال گذشته خوب بود و باید هر سال بهتر شود.

وی ادامه داد: برای انتخاب بهترین ها امسال از اهالی فوتبال سئوال شده بود و باید به همه کسانی که انتخاب شدند تبریک بگویم.

کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد استفاده نکردن از تجارب بزرگان فوتبال، گفت: اگر این کار صورت بگیرد باید تعجب کرد و متاسفم که کسی از این تجارب استفاده نمی کند.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه خودم را از بزرگان فوتبال نمی دانم اما مسئولان باید بستر را برای حضور بزرگان فوتبال آماده کنند.

کریمی درباره محبوبیت بالای خود نسبت به بازیکنان امروزی، اظهار کرد: بازیکنان امروزی خود را در آینده مطرح می کنند و زمان زیادی برای محبوب شدن دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز