خبرگزاری کار ایران

نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی(۳)

جلالی: برخوردها در واگذاری نباید دمدمی مزاج باشد/کار کارشناسی ندیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۵۸۱

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، گفت: بنا داریم جلسه ای با رئیس مجلس در خصوص واگذاری باشگاه ها داشته باشیم و بعد از آن به یک جمع بندی کلی برسیم.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی امروز در دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی پس از شنیدن نظرات مدیران عامل سابق باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: این جلسه برای ما بسیار خوب بود به دلیل اینکه با نقطه نظرات پیشکسوتان دو باشگاه مهم کشور یعنی استقلال و پرسپولیس آشنا شدیم.

وی ادامه داد: البته نقدی مطرح شد که کاملا منصفانه و درست است و آن هم بررسی و کارشناسی جریان خصوصی سازی قبل از اجرای آن بود. بی تردید قبل از اینکه قانونی در بخش خصوصی سازی گذاشته می‌شد باید کارشناسان اقدامات لازم را انجام می دادند.

جلالی ادامه داد: در بحث مصوبه مجلس مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار کارشناسی ندیدیم، ورزش هم بخشی از مجموعه نگاه کلان اقتصادی است متأسفانه در بخش خصوصی سازی دچار مشکلات هستیم چون اقتصاد ما نفتی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه قابلیت در بحث ورزش بسیار بالاست، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طرفداران بسیار زیادی دارند و افکار عمومی دنبال آنها هستند ، بنابراین برخوردها نباید دمدمی مزاجی باشد و در خصوص این باشگاه ها باید به شکل پخته عمل شود.

جلالی تصریح کرد: ای کاش دکتر گودرزی وزیر ورزش هم در این جلسه حضور داشتند البته شاید کار واجبی برای‌شان پیش آمده بود که نیامدند ولی برخی از وزرا خواستار حضور در روز دیگری بودند که به واسطه وقتی که با دکتر گودرزی تنظیم شده بود این کار را انجام ندادیم.

وی با بیان اینکه این جلسه دو نکته مثبت داشت گفت: اول اینکه ما مدیران سابق را دیده و با آنها گفت و گو کرده و از نقطه نظرات آنان مطلع شدیم و دوم اینکه شاید تاکنون امثال بنده مسائل را سطحی دیده بودند و الان متوجه شدیم که مسئله پیچیده تر است و باید با دقت بیشتری بررسی شود.

جلالی افزود: پیشنهاد می کنم این جلسات به شکل موضوعی پیگیری شود و ادامه دار باشد و پس از این جلسه، جلسه دیگری را در مهرماه امسال برگزار کنیم.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره بر اینکه به دلیل برخی از محدودیت ها در جامعه نشاط کمتری وجود دارد بیان کرد: طبیعی است که برای اوقات فراغت جوانان باید برنامه‌ریزی شود و خصوصا فوتبال که دارای طرفداران زیادی است این حوزه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

جلالی خاطرنشان کرد: بی توجهی و بی برنامگی به فوتبال به افکار عمومی آسیب می‌رساند و دولت باید در این حوزه کمک کند.

وی ادامه داد: در بخش مواد مخدر و درمان کسانی که آلوده به این مواد می شوند و همینطور زندان هایی که باید ساخته شود هزینه های زیادی صرف می شود بنابراین نیاز است که وقت و هزینه بیشتری صرف ورزش شود ورزش در جامعه هنجار ساز است و باید توجه ویژه به آن داشت.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم جلسه ای با رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری باشگاه ها داشته باشیم و بعد از آن به یک جمع بندی کلی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز