خبرگزاری کار ایران

سایت فیفا اعلام کرد؛

رکوردتاریخی دایی درمقدماتی جام جهانی /روئیز و شوچنکو بدنبال اسطوره ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۲۱۸

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال از گلزنی علی دایی در رقابت های انتخابی جام جهانی به عنوان رکوردی تاریخی و جالب توجه یاد کرد.

به گزارش ایلنا، در آستانه قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که قرار است روز شنبه در شهر سن‌پترزبورگ برگزار شود، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اقدام به انتشار آمار و ارقام جالبی کرد.

در این میان رکورد جالب توجه علی دایی، مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان و آقای گل جهان هم در رقابت‌های جام جهانی خودنمایی می‌کند. در بخشی از این مطلب از دایی به عنوان اسطوره فوتبال ایران نام برده شده است.

سایت فیفا در خصوص مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در 51 بازی از رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 35 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تاریخ مسابقات انتخابی جام جهانی به حساب می‌آید.

در ادامه این مطلب آمده است: پس از دایی، کارلوس روئیز از گواتمالا با 30 گل، آندری شوچنکو از اوکراین با 26 گل، هرنان کرسپو از آرژانتین با 19 گل، ووگان کاونی از نیوزیلند با 19 گل و دیدیه دروگبا از ساحل عاج، ساموئل اتوئو از کامرون و مومونی داگانو از بورکینا فاسو هر سه با 18 گل زده در رده‌های بعدی جای دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز