خبرگزاری کار ایران

هافبک‌دفاعی را ترجیح می‌دهم

چشمی: استقلال با این جوانان نتیجه می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۱۳۸

هافبک دفاعی استقلال می‌گوید به همراه سایر هم تیمی‌هایش برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی درباره آخرین شرایط این تیم گفت: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و اکنون دوران بدنسازی ما تمام شده و در حال انجام تمرینات تاکتیکی هستیم. بدن‌های بازیکنان اکنون به فرم مورد نظر کادرفنی رسیده و در فاصله یک هفته به شروع لیگ در شرایط خوبی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد در چه منطقه‌ای از زمین به میدان برود، اظهار کرد: من در دفاع مرکزی و هافبک‌دفاعی می‌توانم به استقلال کمک کنم اما تصمیم حضور یا عدم حضور من در زمین و منطقه‌ای که باید بازی کنم با کادر فنی است ولی خودم حضور در هافبک دفاعی را ترجیح می‌دهم. در هر صورت همه بازیکنان در چنین مسائلی تابع کادر فنی هستند.

بازیکن تازه‌وارد آبی‌پوشان با تاکید بر این موضوع که او و سایر بازیکنان برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند، تصریح کرد: تمام بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند تا با کسب قهرمانی هواداران را خوشحال کنند و در پایان‌فصل با نتایج خوبی که به دست می‌آورند سربلند باشند. مطمئن باشد که امسال حتماً سهمیه آسیایی را به دست می آوریم و تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل قهرمان لیگ نیز باشیم.

وی درباره تجربه کار با کادرفنی استقلال اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است و کادرفنی بزرگ و شناخته شده‌ای دارد. پرویز مظلومی سرمربی بزرگ و شناخته شده‌ای است و همه از کارنامه او اطلاع دارند و همچنین دستیاران او همگی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بودند. از سوی دیگر در گذشته تجربه کار با صالح را نیز داشتیم که وی نیز مربی با دانش و نامداری است.

چشمی در پایان درباره بازیکنان جوان حاضر در استقلال اظهار کرد: تیم امسال استقلال بازیکنان جوان و امید بسیار خوبی حضور دارند و تیم ما جوان شده است. بسیاری از بازیکنان جوان ما در تیم ملی امید و جوانان در کنار یکدیگر بودند و تجربه زیادی نیز دارند. مطمئن هستم تیم ما با این جوانان نتیجه خواهد گرفت اما نیاز داریم که مدتی زمان بگذرد تا بازیکنان با جو تیم آشنا شوند. جوانان استقلال از بهترین‌ها هستند و در آینده و حال به کمک تیم خواهند آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز