خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مطرح کرد؛

انتقاد از برگزاری اردوهای خارجی باشگاه‌های فوتبال/وزارت ورزش مجوز ندهد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۳۴۷

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش با غیرضروری خواندن اردوهای خارجی برای تیم‌های فوتبال لیگ داخلی عدم صدور مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان را راهکار مقابله با این امر دانست.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی ضمن بیان این مطلب با اشاره به این‌که برگزاری اردوهای خارجی برای تیم‌های لیگ برتری هزینه اضافی است، گفت: درباره این اتفاق وزارت ورزش باید وارد عمل شده و مجوز برگزاری این اردوها را به باشگاه‌ها ندهد.

نماینده مردم شهریار در مجلس ادامه داد: شهرهای خوبی برای اردوهای تیم‌های فوتبال لیگ برتر وجود دارد که از امکانات مناسبی هم برخوردار هستند بنابراین بهتراست مبالغی که برای آمادگی تیم‌ها در خارج از کشور هزینه می‌شود در داخل کشور خرج شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: ایران از لحاظ تنوع آب وهوایی موقعیت مناسبی برای برگزاری اردوهای ورزشی دارد، در خیلی از نقاط کشور ارتفاع بالای 2 هزارمتر از سطح دریا وجود دارد که می‌تواند برای تمرینات پیش فصل بسیار موثر باشد.

گروسی با بیان این‌که دلیل برگزاری برخی از این کمپ‌ها زدوبندها و توافقاتی با واسطه‌هاست، گفت: بیشتر تیم‌هایی که چنین اردوهایی برگزار می‌کنند هدف شان این است که بازیکنان را سفر خارجی ببرند و تفریح کنند.

این نماینده تصریح کرد: وزارت ورزش برای عدم صدور مجوز برای اردوهای خارجی  دلیل نمی‌خواهد و می‌تواند این را به صورت یک قانون برای تیم‌های خصوصی و دولتی اجرا کند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: اگر بهانه بازی دوستانه است تیم‌ها می‌توانند در داخل کشور هم بازی دوستانه انجام دهند بنابراین باید از صرف چنین هزینه‌هایی جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز