خبرگزاری کار ایران

اشک ایکر در آمد؛

بیانیه احساسی کاسیاس درباره جدایی از رئال/ نمی‌گذارم پورتو سرافکنده شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۰۳۲

کاسیاس پس از جدایی از رئال در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: هر کاری از دستم ساخته باشد انجام می‌دهم تا نگذارم پورتو سرافکنده شود و می‌جنگم تا بیشترین تعداد جام را کسب کنم.

به گزارش ایلنا، ایکر کاسیاس درباره خداحافظی از رئال و هوادارانش گفت: من از دیروز دیگر بازیکن رئال‌مادرید به حساب نمی‌آیم و اکنون از بازیکنان پورتو هستم. من به چند دلیل به پورتو می‌روم. اول از همه هیجانی است که برنامه‌های مربی این تیم به من داده است. دوم به خاطر شور و اشتیاقی است که اعضای این تیم نسبت به من نشان دادند. من هر کاری از دستم ساخته باشد انجام می‌دهم تا نگذارم پورتو سرافکنده شود و تا جای ممکن می‌جنگم تا بیشترین تعداد جام ممکن را در این تیم کسب کنم.

ایکر در حالی‌که بغض کرده بود به تأثیری که رئال مادرید بر زندگی شخصی و حرفه‌ ای او گذاشته، اشاره داشت و گفت: ترجیح می‌‌دهم هواداران من را به عنوان انسانی خوب به یاد بسپارند تا یک دروازه‌‌بان خوب.

وی ادامه داد: باشگاه رئال تنها به من نیاموخت چگونه یک ورزشکار خوب باشم، این باشگاه به من رسم انسانیت و درست زندگی‌کردن را هم  آموخت. من از تمام مربیان رئال چیزهای زیادی یاد گرفتم. همه آنها نقشی کلیدی در پیشرفت من در زندگی شخصی و حرفه‌ام داشته‌اند.

کاسیاس از هواداران تشکر کرد و گفت: از همه شما هواداران رئال‌مادرید به خاطر حمایت‌‌ها تشکر می‌کنم. در همه جا من را حمایت کردید. در لحظات تلخ و شیرین در کنار من بودید. از شما می‌خواهم من را یک دروازه‌بان خوب نام نبرید، دوست دارم من را یک انسان خوب نام ببرید. از همه شما متشکرم. من هرجا باشم شعار زنده باد رئال را سر می‌دهم.

کاپیتان پیشین کهکشانی‌‌ها در پایان گفت: مطمئنم در آینده ما باز هم یکدیگر را خواهیم دید. با شما خداحافظی نمی‌کنم، چون این یک خداحافظی نیست. امیدوارم به زودی دوباره شما را ببینم. از همه شما به خاطر همه چیز متشکرم.

همچنین مادر ایکر نیز درباره جدایی پسرش از رئال‌مادرید گفت: پرز، کاسیاس را مجبور کرده به تیم سطح پایینی مثل پورتو بپیوندد. او همواره دوست داشت دروازه‌بانی مثل بوفون را برای رئال به خدمت بگیرد.  پرز در محافل خصوصی، رفتار بدی با پسرم داشت اما جای خوشوقتی است که ایکر، آدم صبوری بود. در 5 سال اخیر، پسرم فشار بسیار زیادی از لحاظ روانی در رئال تجربه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز