خبرگزاری کار ایران

پول نگرفته‌ام اما باید مالیاتش را بدهم؛

درخشان: پرسپولیس امسال بزرگتر ندارد/ انتظارات از برانکو خیلی بالاست

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۹۴۸

سرمربی فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال تیم جوانی است و بازیکنان بزرگ ندارد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به هر حال این تیم به سلیقه عزیزان بسته شده و انشالله تیم خوبی باشد تا بتواند خواسته های هواداران را برآورده کند. امیدوارم پرسپولیس فصل را خوب شروع کند و با اقتدار هم جلو برود تا هواداران را خوشحال کند.

سرمربی فصل قبل پرسپولیس در مورد بازیکنان جدید این تیم گفت: بازیکنانی که به پرسپولیس می آیند باید بدانند که پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و جای کوچکی نیامده‌اند و باید خیلی تلاش کنند چون انتظارات خیلی بالا است و باید تمام تلاش خودشان را بکنند تا برای پرسپولیس خوب بازی کنند و مثمرثمر باشند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنانی که که آمده اند جایگزین خوبی برای جداشده ها باشند و بدانند که مسولیت خیلی سنگینی دارند و باید خیلی تلاش کنند و با تمام وجودشان کار کنند تا انتظارات را برآورده کنند.

وی در مورد این مسئله که پرسپولیس امسال درون زمین بزرگتر ندارد تا تیم را جمع کند؛ گفت: چند سالی هست که تیم های ما بزرگی را با هیچ بازیکنی احساس نمی کنند. پرسپولیس در گذشته بازیکنان بزرگی داشت و تیم را هدایت می کردند. بازیکنان اینقدر تیم عوض نکنند تا ارزش های فنی و اخلاقی شان را بالا ببرند و الگوی خوبی برای فوتبال دوستان باشند. پرسپولیس در این فصل خیلی جوان شده و بازیکنان باتجربه چندانی ندارد که این تعداد برای تیمی مثل پرسپولیس کم است و باید بازیکنان باتجربه بیشتری داشته باشد تا تیم را هدایت کنند اما امسال پرسپولیس بزرگتر ندارد.

درخشان در مورد امید به قهرمانی پرسپولیس در فصل جدید گفت: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد؛ چرا نداشته باشد و باید تلاش بیشتری کنند تا به این مهم دست پیدا کنند.

وی در مورد علت حضور خود در محل باشگاه گفت: دیروز به باشگاه پرسپولیس رفتم تا برگه مالیاتی ام را بگیرم چون باید اظهار نامه مالیاتی ام را تحویل اداره مالیات بدهم تا درگیر جریمه مالیاتی نشوم.

وی افزود: پولی که نگرفته ایم، باید مالیات آن را بدهیم. در هر صورت اداره مالیات توجهی به این مسائل نمی کند و می گوید این پول باید به شما پرداخت می شده و حالا هم باید مالیات آن را بدهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز