خبرگزاری کار ایران

عملکرد شاگردان‌کواچ قابل‌دفاع است

سیدعباسی: تیم ملی والیبال ایران سریع‌ترین تیم دنیا است/صعود نکردن، نشان‌دهنده عملکرد منفی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۹۶۶

کارشناس والیبال گفت: انتظاری که در حال حاضر از تیم ملی والیبال ایران به وجود آمده ، به هیچ عنوان کارشناسی و منطقی نیست.

به گزارش ایلنا، جهانگیر سید عباسی درباره عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: برخی موفقیت تیم ملی والیبال ایران را به صعود یا عدم صعود این بازیکنان به مرحله بعدی گره می‌زنند. در صورتی که، چنین انتظاری به هیچ عنوان کارشناسی نیست. البته که صعود ملی‌پوشان باعث خوشحالی همه می‌شد اما این موضوع بدین معنی نیست که صعود نکردن، نشان دهنده عملکرد منفی باشد. مطمئن باشید اگر تیم ملی ما در گروه یک قرار می‌گرفت حتی برزیل هم در مقابل ما با مشکل مواجه می‌شد.

وی ادامه داد: ما در گروهی قرار گرفته بودیم که این چند هفته با بهترین‌های دنیا رقابت کردیم. تیم‌هایی که بارها مدال المپیکی کسب کرده‌اند. با این وجود، توانستیم همه این ابرقدرت‌های والیبال را، حداقل یک بار شکست دهیم. پس باید گفت عملکرد تیم ملی در این بازی‌ها، کاملا قابل دفاع است.

سیدعباسی گفت: برخی می‌گویند، روسیه‌ای که3بار آن را شکست دادیم، تیم همیشگی را نداشت. در حالیکه من با این نظر موافق نیستم. کما اینکه تیم خود ما هم بارها با بازیکنان مصدوم وارد رقابت شده اما با این حال به نتایج ارزنده‌ای هم دست یافته، در حالیکه روسیه تنها با یک پیروزی، از این رقابت‌ها خداحافظی کرد.

وی افزود: اگر موفقیتی در تیم‌ملی وجود دارد، مجموعه‌ای از عوامل در آن نقش دارند. فدراسیون در حال حاضر، همواره بهترین برنامه‌ها و امکانات را در اختیار ملی‌پوشان قرار می‌دهد. بازیکنانی که در حال حاضر در دنیا برند هستند و به عنوان بهترین‌های جهان شناخته می‌شوند. از زحمات سرمربی تیم هم باید تشکر کرد.

سید عباسی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر از نظر سیستمی، سریع‌ترین تیم دنیا است. به ویژه زمانی که سعید معروف و شهرام محمودی به طور همزمان در زمین باشند. در این شرایط حتی از برزیل هم سریع‌تر عمل می‌کنند. تنها از نظر فیزیکی به کار بیشتری نیاز دارد.

وی اظهار داشت: ما باید این دوره از مسابقات لیگ‌جهانی را از تمام مسابقات اخیری که تیم ملی در آن شرکت کرده، جدا کنیم. چراکه قرعه کشی این مسابقات، شرایط را برای ملی‌پوشان بسیار متفاوت کرد. 6هفته بازی در کشورهای مختلف دنیا که ساعت‌ها اختلاف زمانی داشتند، آن هم مسابقاتی که مقابل برترین تیم‌های والیبال دنیا بود. به همین دلیل هم بازیکنان در اوایل مسابقات کمی با مشکل مواجه شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز