خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

لهستان و آمریکا صعود کردند/ ایران از حضور در مرحله نهایی بازماند

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۱۲۴

تیم والیبال ایران با توجه به برتری لهستان برابر آمریکا از صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی بازماند.

به گزارش ایلنا، تیم های والیبال لهستان و آمریکا در دیداری حساس از ساعت 22:55 جمعه شب به مصاف هم رفتند.

لهستانی ها برای قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی به کسب دو امتیاز از این مسابقه نیاز داشتند. آمریکا ست اول را 25-19 به سود خود خاتمه داد اما میزبان در ست بعدی 25-22 پیروز شد تا کار به تساوی کشیده شود.

آمریکا که برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی در این دیدار بود در ست سوم 25-21 پیروز شد اما باز هم لهستان در ست چهارم 25-20 پیروز شد تا کسب یک امتیاز خود را قطعی کند و کار را به ست پنجم بکشاند.

لهستانی های میزبان در ست پنجم روی دفاع های بی نقص 15-12 به برتری رسیدند تا علاوه بر کسب پیروزی، با کسب دو امتیاز صعود خود به مرحله نهایی را نیز قطعی کنند و به این ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان از صعود به دور بعد بازماند.

در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سه تیم از گروه A سطح یک (برزیل صدرنشین و میزبان مرحله نهایی، ایتالیا و صربستان) دو تیم از گروه B سطح یک (آمریکا و لهستان) و قهرمان مرحله نهایی سطح دو که هفته آینده مشخص می شود، به مصاف یکدیگر می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز