خبرگزاری کار ایران

سنگر پرسپولیس بدون تغییر؛

سوشا، بی‌رقیب در سنگر سرخ‌ها/ اعتماد عجیب برانکو به مکانی!

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۰۳

به نظر می‌رسد با اعتماد برانکو ایوانکوویچ به سوشا مکانی، سنگر سرخ‌ها در لیگ‌پانزدهم بدون تغییر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عملکرد سوشا مکانی درون دروازه سرخ‌پوشان در لیگ چهاردهم نه قابل‌دفاع بود، نه درخشان و نه حتی چشم‌نواز ولی بخت با وی یار بود که سنگربان دومی در این تیم نبود که جای وی را تنگ کند یا جایگاه‌اش را تهدید کند.

سرنوشت سوشا در لیگ‌پانزدهم هم بی‌شباهت به فصل‌گذشته نخواهد بود چراکه برانکو اعتماد و اعتقاد عجیبی به این سنگربان دارد و به نظر می‌رسد بار دیگر انتخاب نخست برای حراست از سنگر سرخ‌ها کسی جز سرشا نباشد.

اگرچه روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره حضور برخی دروازه‌بان‌های نام‌آشنا در پرسپولیس شنیده شد ولی شواهد حکایت از جایگاه ثابت و دست‌نخورده سوشا در سنگر سرخ‌ها در لیگ‌آینده دارد.

گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره حضور بیراوند، طالب‌لو، احمدی، لک و حتی سید مهدی رحمتی فقط در حد همان گمانه‌زنی باقی ماند تا سوشا همچنان بی‌رقیب فصل پانزدهم لیگ‌برتر را با پرسپولیس آغاز کند .

با جدایی وحید هماهی دروازه‌بان‌دوم پرسپولیس و لزوم حضور رقیبی برای سوشا، باید منتظر اتفاقات خلق‌الساعه هم باشیم چراکه بازار نقل و انتقالات اگرچه سوت و کور بوده ولی همیشه خبرهای غیرقابل پیش‌بینی هم همراه داشته است. آیا سنگر سرخ‌ها دچار تغییر خواهد شد؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز