خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم در ووشو تاثیرگذار باشم؛

رضایی‌منش: فنون ساندا با کشتی مو نمی‌زند!/برای رفع اشکالات به زمان نیاز دارم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۶۲

با تصمیم مسئولان فدراسیون ووشو مبنی بر اضافه شدن یک مربی کشتی به کادر فنی، علیرضا رضایی منش به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در بخش ساندای مردان اضافه شد.

رضایی‌منش‌در مورد حضورش در کادر فنی تیم‌ ملی ساندا به خبرنگار ایلنا، گفت: فدراسیون ووشو این تصمیم را گرفته و بنده به عنوان مربی می‌خواهم در ووشوی ایران تاثیر مثبتی داشته باشم.

وی افزود:در بحث درگیری‌ها ساندا و کشتی با هم مو نمی زنند و من می‌توانم در این بخش به تیم ملی ساندا کمک کنم. در درگیرهایی که در ساندا دیده ام ووشوکاران تقریبا با هم کشتی می گیرند و بنده در این زمینه تخصص کافی دارم.

رضایی منش ادامه داد: فنون پرتابی و درگیری‌های ساندا یکسری ریزه کاری هایی دارد که اگر قبلا کشتی گرفته باشی می توانی به خوبی آن را درک کنی.

وی در خصوص حضورش در تمرینات تیم ملی جوانان گفت:2 جلسه با جوانان کار کرده ام و دو جلسه دیگر نیز با آنها تمرین خواهم داشت. در این مدت کم سعی کردم تا روی رفع اشکال ها و مسایل جزیی با آنها کار کنم زیرا برای یادگیری یکسری تاکتیک ها به زمان بیشتری احتیاج است.

رضایی منش افزود: تا جایی که من اطلاع دارم تمرینات تیم ملی برگسالان از اوایل مرداد ماه برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی استارت می خورد.

وی با تاکید بر اینکه بارها مسابقات ساندا را دیده است گفت:رقابت های آسیایی و جهانی ساندا را دیده ام و آنها را آنالیز کرده ام.به نظرم کشتی و ساندا بسیار نزدیک به هم هستند.

مربی جدید تیم ملی ساندا عنوان کرد:جلسه خوبی با سرمربی تیم ملی ساندا داشتم و مقرر شد تا روی تاکتیک های درگیری به تیم ملی ساندا کمک کنم. هدف من خدمت به ووشو است و امیدوارم با کمک سرمربی و بازیکنان تیم ملی بتوانم در راه آموزش به جوانان ووشوی کشور موفق باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز