خبرگزاری کار ایران

امسال باید سال متفاوتی باشد

سبک دست: بزرگترین مشکل استقلال بدهی‌های گذشته است/ هر کسی سرمربی می‌شد حمایت می‌کردیم

حامی مالی باشگاه‌استقلال گفت: هر گزینه‌ای سرمربی استقلال می‌شد از او حمایت می‌کردیم.

شاهرخ سبک‌دست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما هر گزینه‌ای که سرمربی استقلال می‌شد از او حمایت می‌کردیم و الان هم از مظلومی حمایت می‌کنیم تا استقلال از این بحران خارج شود و بتواند روزهای خوبی در فصل جدید داشته باشد.

وی درباره مطالبات فصل‌قبل بازیکنان استقلال گفت: قرار شد وزارت‌ورزش برای پرداخت تمام مطالبات گذشته یک مکانیزمی پیدا کند تا این بدهی‌ها پرداخت شود. الان بزرگترین مشکل استقلال همین بدهی‌های سنوات گذشته است. امسال هم بازیکنان جدید می‌آیند و قرارداد می‌بندند و مطالبات فصل‌گذشته هم هست که البته بازیکنان فصل‌قبل هم حق دارند و این مسائل برنامه‌ریزی مالی باشگاه برای فصل جدید را به هم می‌ریزد.

حامی مالی باشگاه‌استقلال افزود: برای حل مشکلات‌مالی وزارت‌ورزش با هماهنگی وزارت‌اقتصاد باید در نحوه جذب اسپانسر به یک نتیجه‌ای برسند. ما توافق‌نامه 3 ساله داریم و اگر همان توافق‌نامه را قبول کردند که در چارچوب همان قرارداد ادامه می‌دهیم و اگر اتفاق جدیدی قرار است بیفتد باید صحبت کنیم تا بهترین اتفاق برای باشگاه رخ دهد.

سبک‌دست در پایان گفت: امیدوارم امسال برای استقلال سال متفاوتی باشد و نتیجه بگیرند. امسال باید سال همدلی هیات‌مدیره، کادر فنی و بازیکنان باشد تا نتیجه بگیرند. پارسال هم یک مجموعه قوی بودیم اما نتیجه نگرفتیم و امسال باید نتیجه بگیریم.

کد خبر : ۲۸۵۵۴۷