خبرگزاری کار ایران

هدف‌ ما تداوم موفقیت‌هاست؛

ایرانیان: نفت هم خوش‌شانس بود و هم بدشانس/منصوریان با باشگاه قرارداد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۱۸

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: این تیم به خاطر رویارویی با الاهلی امارات در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم خوش شانس و هم بدشانس بوده است.

به گزارش‌ایلنا، رحیم ایرانیان درباره قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی تیم نفت‌ایران با الاهلی‌امارات در این مرحله از مسابقات با بیان این مطلب گفت: الاهلی تیم بسیار خوبی است که با برتری برابر العین، صدرنشین گروه نفت در مرحله‌مقدماتی، به این مرحله از جام صعود کرده و بازیکنان مطرح و بزرگی را در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: هرچند رویارویی با این تیم بهتر از بازی با الهلال عربستان یا لخویا قطر بود و به نوعی نفت در این بخش با خوش‌شانسی روبرو شد اما اینکه بازی برگشت در امارات برگزار می‌شد، یک بدشانسی بود. البته تیم نفت که تنها نماینده ایران در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا است، با تمام قوا برابر الاهلی به میدان می‌رود تا ضمن دفاع از اعتبار فوتبال کشورمان، بتواند به جمع 4 تیم برتر این جام صعود کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران راه‌یابی این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا را افتخاری بزرگ برای این باشگاه و فوتبال ایران‌ دانست و افزود: بیش از همه چیز برای مردم ایران خوشحالیم که توانستیم با برتری در عربستان مقابل الاهلی، آنها را شاد کنیم و امیدواریم روند خوب‌مان در فصل جاری را در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات داخلی ایران ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم نفت طی روزهای آینده آغاز می‌شود و کمیته نقل و انتقالات باشگاه هم در تلاش برای حفظ نفرات اصلی و جذب نفرات جدید است، در مورد تداوم حضور منصوریان در این تیم اظهار کرد: منصوریان با باشگاه نفت قرارداد داشت اما خوشبختانه مشکلات هفته‌های اخیر هم به پایان رسید تا او به فعالیتش در تیم نفت ادامه دهد. مطمئنا با حضور این مربی و ارتباط خوبی که با بازیکنان دارد، نفت می‌تواند روزهای خوب خود در فصل گذشته را در مسابقات فصل آینده ادامه دهد.

ایرانیان در پایان با اشاره به اینکه تیم نفت در فصل آینده کار سختی را پیش رو داشته و نماینده ایران در دو بخش مهم لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: قطعا اکثر تیم‌ها با هدف قهرمانی در مسابقات لیگ برتر به میدان می‌روند و تیم نفت هم یکی از اهدافش برای فصل آینده، ارائه بازی‌های خوب و کسب موفقیت در مسابقات داخلی و آسیایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز