خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی بی‌رحمانه می‌جنگیم

برانکو: آمده‌ایم برنده باشیم/ نیامده‌ایم فقط تیم را تمرین بدهیم

سرمربی پرسپولیس گفت: هواداران به قدر کافی برای دنبال‌کردن اخبار صبور خواهند بود و برنامه و تکلیف ما هم روشن است که چیزی غیر از جنگیدن بی‌رحمانه برای قهرمانی نیست.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن نیست، غیر از اینکه با توجه به حضور کادر جدید باید کارها را به سرعت شروع کرده و با تمام قدرت پیش برویم. امروز جلسه‌ای داشتیم تا کادر فنی را با مدیران جدید باشگاه آشنا کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ها مطرح شده و کار را شروع می‌کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم درباره بازیکنان حرف بزنیم. کادر کاملا جدیدی در باشگاه مستقر شده که تازه 2-3 روز است مشغول کار هستند و تا زمانی که توافق‌ها قطعی نشود نمی‌توانیم لیست را اعلام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالاتی درباره سید جلال حسینی و سایر نفرات مورد نظر خود و باشگاه خاطرنشان کرد: قرار بر این است که تا جذب بازیکنان مورد نظر قطعی نشده، مطلبی اعلام نشود. من از دستیاران خودم از جمله پانادیچ و باقری برای انتخاب نفرات مشورت گرفته‌ام و فکر می‌کنم هواداران به حد کافی صبور باشند تا اخبار را دنبال کنند.به طور کلی تکلیف روشن است. ما اینجا نیامده‌ایم فقط تیم را تمرین بدهیم. آمده‌ایم برنده باشیم. درباره آینده باید بگویم پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است. قطعا تکلیفی ندارد غیر از اینکه بی‌رحمانه برای قهرمانی بجنگد. ما بهترین تیم را تشکیل می‌دهیم تا رضایت هواداران خودمان را جلب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دیدگاه‌های هیأت‌مدیره نسبت به تفکرات و برنامه‌های خود به سایت باشگاه گفت: به طور کلی هیأت‌مدیره با این مسائل و رسالت باشگاه آشناتر است و همه در این مسیر هماهنگ پیش خواهیم رفت. کار را از امروز شروع می‌کنیم و بازیکنانی که دعوت شده‌اند اعم از اینکه قرارداد داشته باشند یا قراردادشان تمام شده باشد، در این تمرین شرکت می‌کنند.

برانکو درباره مطالبات خود نیز افزود: بنا است مشکل مالی هم حل شود و در حال حاضر آنچه اهمیت دارد این است که کار را شروع کرده و از زمان استفاده کنیم.

کد خبر : ۲۸۵۰۲۰