خبرگزاری کار ایران

همیشه متهم هستم

مشحون: هیچ‌گاه در اتاق دربسته تصمیم نگرفته‌ام/ گفتند می‌خواهم آبروی مربیان داخلی را ببرم!

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۸۲۱

رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار کرد هرگز در اتاق دربسته برای بسکتبال تصمیم‌گیری نکرده است.

به گزارش ایلنا محمود مشحون در برنامه امروز ورزش و مردم گفت: کارهای امروز را در گذشته هم انجام می‌دادم البته بدون اینکه تبلیغی انجام دهم و هیچ‌گاه در اتاق دربسته تصمیم نگرفتم.

وی درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: همیشه متهم هستم و باید ترکش‌ها را تحمل کنم. پیش از این گفتم در شرایط کنونی با توجه نداشتن مربی خارجی به قهرمانان داخلی و اینکه در این شرایط مربی خارجی حتما مبلغ 2 تا 3 برابری را تقاضا خواهد کرد، پس بهتر است در این زمان کوتاه با مربی ایرانی کار را پیش ببریم. چرا که با مربی خارجی توفیقی حاصل نخواهد شد، اما بلافاصله علیه من موضع گرفتند و گفتند چون در این زمان احتمال نتیجه گیری در آسیا وجود ندارد می‌خواهد آبروی مربیان ایرانی را ببرد.

مشحون اضافه کرد: به همین دلیل با تشکیل کارگروهی اقدام به بررسی گزینه‌ها کردیم که اگر تا آخر هفته به نتیجه رسیدیم مربی خارجی را معرفی خواهیم کرد و اگر نرسیدیم با مربی ایرانی ادامه خواهیم داد.

وی همچین گفت: از بزرگان ورزش تقاضا می‌کنم به ورزشی که دانشگاهی و المپیکی است و تنها در دو اتاق به صورت انباری و یک سالن 40 ساله همه فعالیت‌هایش را انجام می‌دهد توجه بیشتر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز