خبرگزاری کار ایران

علیمنصور در نفت می ماند؛

انتقال منصوریان به استقلال منتفی شد/6 گزینه خارجی در فهرست سرمربیگری آبی ها

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از منتفی شدن حضور علیرضا منصوریان در استقلال خبر داد. در همین حال مسئولان استقلال درحال بررسی کارنامه 6 مربی خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود معینی ضمن اعلام این مطلب افزود: پس از جمع بندی های لازم اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که با توجه به حضور تیم نفت در جمع 8 تیم برتر آسیا و نیاز این باشگاه به حضور این مربی جوان ، نباید در شرایط فعلی زمینه تضعیف تیم نفت فراهم شود و از همین رو منصوریان از جمع گزینه های سرمربیگری استقلال خارج شد. 

وی افزود: در حال بررسی دیگر گزینه های داخلی هستیم و در صورتی که در این زمینه به جمع بندی نرسیم از بین گزینه های خارجی سرمربی استقلال را انتخاب خواهیم کرد.

در همین حال از گزینه های داخلی و خارجی مختلفی برای هدایت استقلال نام برده می شود.

از جمله این مربیان می‌توان به نام دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، جیورجوویچ سرمربی سابق دیناموزاگرب، ویرا سرمربی سابق تیم ملی عراق، سیموندی سرمربی سابق تیم‌های باشگاهی عربی، جمال حاجی سرمربی بوسینایی که در کشورهای عربی زیاد کار کرده و در نهایت استیماچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و چند گزینه برزیلی و پرتغالی اشاره کرد.

البته استقلالی‌ها هنوز امیر قلعه‌نویی را به عنوان گزینه برای سال آینده روی کاغذ دارند و شاید هیات مدیره استقلال به سمت وی گرایش پیدا کند. از فیروز کریمی و پرویز مظلومی نیز به عنوان دیگر گزینه های داخلی یاد می شود.

با این همه به نظر می رسد ظرف امروز و فردا سرمربی جدید استقلال انتخاب شود. 

 

کد خبر : ۲۸۴۶۶۰