خبرگزاری کار ایران

مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور؛

مو سپیدان تهرانی قهرمان شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۰۹

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته پیشکسوتان کشور روز گذشته در سالن شهید افراسیابی برگزار شد و تیم تهران جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش ایلنا ، پنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور پیشکسوتان به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران و با استقبال چشمگیر کاراته کاها برگزار شد. در این دوره از پیکارها 187 کاراته کا (60 نفر در بخش کاتای انفرادی و 127 نفر در بخش کومیته انفرادی) از 20 استان کشور شرکت داشتند؛ در پایان تیم تهران با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره و 9 برنز بر جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد. تیم مازندران با 4 مدال طلا و 2 برنز بر سکوی دوم ایستاد و مرکزی با 2 مدال طلا سوم شد.

اصفهان با یک مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز چهارم شد، توابع تهران با یک طلا و 2 نقره در مکان پنجم قرار گرفت.

تیم های قم با یک طلا، یک نقره و 2 برنز، آذربایجان شرقی با یک طلا و یک نقره، البرز با یک طلا، گلستان با 2 نقره و یک برنز، کردستان با یک نقره و 3 برنز، قزوین با یک نقره و یک برنز، خوزستان و آذربایجان غربی مشترکاً با یک نقره و فارس با 2 برنز به ترتیب در مکان‌های ششم تا سیزدهم قرار گرفتند.

تیم های گلستان، سیستان و بلوچستان ، کرمان و کرمانشاه هم هر کدام با یک مدال برنز در جایگاه چهاردهم ایستادند و سهمی از مدالهای کسب شده این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز