خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

معروف: این بازی آخرین امیدمان است/ باید از روسیه امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۳۷۲

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به در پیش بودن دیدار تیم ملی ایران با روسیه گفت: تنها دغدغه بازیکنان کسب امتیاز از روسیه است.

به گزارش ایلنا، سعید معروف قبل از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی، افزود: دو تیم ایران و روسیه در شرایط یکسان قرار دارند اما وضعیت خوبی در جدول ندارند زیرا هر دو تیم چهار شکست داشتند و با یک امتیاز به مصاف یکدیگر می روند.

وی با بیان اینکه هر تیمی ببازد از جدول حذف می شود و دیگر امیدی به صعود نخواهد داشت، گفت: تمام تلاش بازیکنان ایران کسب حداقل دو تا سه امتیاز از روسیه است و اگر همه 6 امتیاز را به دست آوریم که عالی می شود.

معروف اظهار داشت: باید به گونه‌ای امتیاز بگیریم که امید به صعود در شش مسابقه خانگی در ایران را داشته باشیم.

سرگروه تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: در روسیه خوب تمرین کردیم و اتفاق خاصی هم از بازی با لهستان نداشتیم. بازیکنان از نظر روحی و روانی روی خود کار می کنند و نتیجه دیداربا روسیه بستگی به نحوه قرار گرفتن این تیم برابر ایران دارد.

وی در ارزیابی از تیم روسیه گفت: روسیه نسبت به تیم ایران تجارب بین المللی بیشتری دارد. خیلی با اعتماد به نفس بازی می کند و شاید باخت قبلی آنان در بازی فردا و پس فردا مقابل ایران زیاد تاثیر گذار نباشد چون در بازی‌های بیرون از خانه باختند. بازیکنان جدیدی نسبت به مسابقه با لهستان و آمریکا اضافه کرده اند.

وی ادامه داد: روسیه همیشه روسیه و امید اول صعود است. هر تیمی که شروع خوبی داشته باشد، در ادامه بهتر عمل خواهد کرد و امیدوارم ایران از شروع مسابقه خوب عمل کند.

معروف درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه روسیه برای لیگ جهانی و صعود امید و برنامه‌ای ندارد، گفت: این گونه نظریه ها همیشه برای تیم ایران بوده است. وقتی ببریم می‌گویند حریف ضعیف بوده و اگر ببازیم باز می‌گویند چرا باختید. برای بازیکنان تیم ملی مردم مهم هستند که تلاش آنان را می بینند.

سرگروه تیم ملی والیبال در باره حضور نداشتن برخی بازیکنان روسیه برابر ایران گفت: تیم روسیه وابسته به شخص نیست که با نبود یک نفر به مشکل برخورد کند. به نظر من مربی روسیه انگیزه زیادی برای شکست ایران دارد زیرا این مسابقه را تعیین کننده می داند.

وی افزود: دو دیدار با روسیه آخرین امیدمان است. تمام تلاش خودمان را برای کسب امتیاز خواهیم کرد، اگر موفق به کسب شش امتیاز این بازی ها شویم شانس صعود به عنوان تیم دوم را خواهیم داشت زیرا در ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

معروف گفت: اما اگر نتیجه مسابقه جور دیگری اتفاق بیفتد بحث دیگری است. تنها چیزی که ذهن بازیکنان را مشغول کرده گرفتن بیشترین امتیاز ممکن از روسیه است و مردم هم در سالن 12 هزار نفری منتظر مسابقات خواهند بود و ما هم با حداکثر توان به میدان خواهیم رفت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 19 و 40 دقیقه امروز وفردا ( 23 و 24 خردادماه) در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی در شهر کازان روسیه به مصاف ملی پوشان این کشور می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز