خبرگزاری کار ایران

راه‌کارهای ۷ محبوب برای ‌آبی‌ها

مجیدی: استقلال 3 سال کار دارد/ دست در دست هم از منافع تیم دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۱۵۹

کاپیتان پیشین استقلال از مسئولان استقلال خواست با برنامه‌ریزی بلندمدت زمینه شادی هواداران این تیم را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، روزنامه خبرورزشی در شماره امروز خود (پنج‌شنبه 21 خردادماه) گفت‌وگویی از فرهاد مجیدی، محبوب‌ترین بازیکن سال‌های اخیر استقلال منتشر کرده است. مجیدی در بخشی از این گفت‌وگو اظهار کرده است: آنچه از هر چیز مهمتر است، ترمیم زیرساخت‌هایی است که در سال‌های اخیر آسیب دیده است. متأسفانه در چند سال اخیر، استقلال زیرساخت‌ نیروی انسانی خود را از دست داده که برای بازسازی این وضعیت و تربیت نیروی انسانی مناسب، حداقل به 3 سال کار و برنامه‌ریزی نیاز داریم.

کاپیتان پیشین آبی‌‌ها همچنین گفته است: فکر می‌کنم برای آنکه اثرات روانی که نتایج دو فصل اخیر برای هواداران ایجاد کرده از بین برود یا کاهش پیدا کند و هواداران استقلال بزرگ، به روزها و نتایج خوب برسند، نیاز داریم که زیرساخت‌های نیروی انسانی را ترمیم کنیم.

مجیدی مهم‌ترین نیاز استقلال را تشکیلات منظم و منسجم دانسته و افزوده است: در حال حاضر مهمترین مسئله برای باشگاه بزرگی مثل استقلال، تشکیلات منسجم، مدیریت کارآمد و قدرتمند و یک برنامه‌ریزی خوب برای رسیدن به روزهای زیباست. من امیدوارم همراه با هواداران روزهای خوب را ببینیم البته همه باید دست به‌دست هم بدهیم و از منافع استقلال دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز