خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل ورزش و جوانان؛

تکواندو هیات برتر ورزشی استان تهران شد/تقدیر گرشاسبی از سهرابی

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۸۶

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هیات تکواندو پایتخت را برای دهمین سال متوالی از میان ۴۷ رشته ورزشی به عنوان برترین هیات انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، درحالی که در ۹ سال گذشته هیات تکواندوی استان در میان هیات های ورزشی پایتخت و هیات های تکواندو سراسر کشور عنوان بهترین را کسب می کرد، برای دهمین سال متوالی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازهم تکواندو را به عنوان هیات برتر ورزشی خود انتخاب و معرفی کرد. 

براساس نتایج ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان تهران در سال ۹۳  هیات تکواندو استان تهران در بین ۴۷ هیات فعال ورزشی استان در صدر جدول شاخص‌های ارزیابی تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است. در طول ۱۰ سال گذشته مسئولیت تکواندو پایتخت با جمشید سهرابی بوده است. 

در حکم حمید گرشاسبی رئیس اداره کل ورزش و جوانان  استان تهران خطاب به سهرابی آمده است: از تلاش های بی شائبه و ارزشمندتان در انجام امور محوله هیات در سال ۹۳ سپاسگزاری می‌نماید. بی‌شک حضور اثر گذار و پیگیرانه شما، نشان از عشق خدمت به نسل جوان و ورزش استان تهران  و علاقه وافرتان  به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که قابل احترام و تقدیر است به پاس خدمات ارزنده و نقشی که درتثبیت جایگاه امروز ورزش در بین جوانان تهران ایفا نموده اید،از شما قدردانی می شود. امید که با استعانت از خدواند متعال در تمامی عرصه های زندگی موفق و موید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز