خبرگزاری کار ایران

برای کمک به دوومیدانی آمدم؛

کریمی: دوومیدانی دچار افت شده است/پیش بینی خوبی از مسابقات چین ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۴۲۴

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی، گفت: نتایج کسب شده در بازی های آسیایی نشان داد دوومیدانی افت کرده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی کرمی پس از ثبت نام برای پست ریاست فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: هدفم از ثبت نام در انتخابات این فدراسیون کمک کردن به ورزش دوومیدانی برای رسیدن به راهکارهای مناسب در جهت رشد و توسعه است. چرا که فکر می کنم دوومیدانی نیازمند آرامش، همگرایی و هم افزایی است.

وی ادامه داد: به هر ترتیب دوومیدانی یک رشته المپیکی و یکی از مهمترین فدراسیون هاست که به عقیده من در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی برد و نتایج کسب شده در بازیهای آسیایی و نتیجه امروز احسان احدادی درلیگ الماس گواه این حال و روز نامساعد است. البته سعی بر بی ارزش کردن کار مسئولان در ادوار گذشته ندارم اما متاسفانه این رشته مهم دچار افت شدیدی شده است.

کریمی در پایان درباره پیش بینی نتایج رقابت های قهرمانی آسیا توضیح داد: پیش بینی خوبی از مسابقات قهرمانی آسیا ندارم و هنوز تکلیف حضور احسان حدادی در این مسابقات مشخص نیست. ممکن است تیم ملی کشورمان بتواند دو تا سه مدال در این دوره کسب کند، که در مورد رنگ مدال ها نیز نمیتوان نظر داد و امید زیادی به کسب مدال طلا ندارم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز