خبرگزاری کار ایران

نگاهی به ۵ گزینه‌داخلی‌ آبی‌ها؛

نیمکت‌استقلال آبی- نفتی می‌شود/ بخت بالای علیمنصور برای جانشینی‌ ژنرال

شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که علیرضا منصوریان بیش از سایر گزینه ها به صندلی سرمربیگری استقلال نزدیک شده و باید بخت او را بیشتر از سایر مربیان مطرح برای هدایت استقلال مدل 94 دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که گمانه زنی ها از پرویز مظلومی، فیروز کریمی، جواد زرینچه،مجید نامجومطلق وعلیرضا منصوریان به عنوان 5‌ گزینه‌داخلی‌برای هدایت‌استقلال حکایت دارد به نظر می رسد شانس علیرضا منصوریان بیش از دیگر گزینه هاست و او از هر نظر نسبت به دیگر همکاران خود ارجحیت دارد.

منصوریان که از نظر سنی کوچک‌ترین گزینه مطرح نشستن بر روی نیمکت آبی‌هاست، امسال فصل موفقی را با نفت تهران پشت سر گذاشت و کسب عنوان سومی لیگ برتر و حضور در فینال جام حذفی نام این مربی خوش سابقه را سرزبان ها انداخت.

اقبال عمومی هواداران استقلال به این مربی محبوب و خوش اخلاق هم فاکتور دیگری است که بخت علیرضا منصوریان را برای جانشینی امیر قلعه نویی افزایش داده است.

از سوی دیگر رقبای منصوریان هم پیش از این عملکرد مشخصی در تیم استقلال داشتند. پرویز مظلومی هر چند کارنامه بهتری نسبت به سایر گزینه ها دارد ولی به نظر می رسد اقبال عمومی به سمت او نیست . فیروز کریمی هم نتایج قابل قبولی با استقلال کسب نکرده و عنوان سیزدهمی استقلال با او هنوز از ذهن هواداران پاک نشده است.

جواد زرینچه و مجید نامجو مطلق هم هر چند بازیکنان خوشنامی در رده ملی و باشگاهی برای آبی ها بودند ولی هرگز به عنوان نفر اول در باشگاه بزرگی نظیر استقلال حضور نداشتند و این نقطه ضعفی بزرگ در کارنامه آنها به شمار می رود.

با این اوصاف به نظر می رسد باید بخت علیمنصور را برای حضور بر روی نیمکت آبی ها بیش از سایر گزینه ها دانست. هر چند هواداران آبی باید تا روز دوشنبه و جلسه هیات مدیره استقلال از یک سو و معلوم شدن تکلیف قهرمان جام حذفی صبر کنند.

جامی که می تواند سکوی پرتاب بزرگی برای مربی باشد که در مکتب کارلوس کی روش پرورش یافته و حالا می خواهد در عرصه ای بزرگتر و در سطح یکی از باشگاه های بزرگ آسیا مربیگری کند.

کد خبر : ۲۸۰۶۳۸