خبرگزاری کار ایران

آرزوی موفقیت‌ استقلالی‌ها برای سروقامتان؛

برهانی: والیبال ایران می‌تواند آمریکا را شکست دهد/ محمدی: انشاالله ایران امتیاز می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۴۸۹

بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی والیبال ایران برای ملی پوشان کشورمان آروزی موفقیت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرش برهانی و محمد محمدی بازیکنان فوتبال کشورمان که در کشور آمریکا به سر می برند با حضور در هتل تیم ملی برای تیم ملی والیبال کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

محمد محمدی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که هم اکنون مربی تیم فوتبال او سی بلوز اورنج کانتی است، در این‌باره گفت: من ایرانی هستم و تعصب ایرانی دارم و واقعا دوست دارم که تیم ملی والیبال کشورم پیروز شود و بتواند چند امتیاز از این دو دیدار کسب کند. انشاالله نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

آرش برهانی بازیکن تیم فوتبال استقلال هم که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد، درباره این ‌دیدار اظهار کرد: امیدوارم والیبالیست های کشورمان موفق شوند و بتواند از این میدان سربلند بیرون آیند. ما هر جا باشیم تعصب ایرانی داریم و برای سرافرازی ایران تلاش و دعا می کنیم. البته کمی شرایط تیم به دلیل مصدومیت‌ها خوب نیست ولی من فکر می کنم می توانیم آمریکا را شکست دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز