خبرگزاری کار ایران

سرباز تیم ملی بوکس‌هستم؛

استکی: حضور در‌ لیگ ستارگان‌نشان از قدرت بوکس ایران دارد/ بیشتر از گذشته سهمیه المپیک می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۴۴۸

مربی تیم ملی بوکس با حمایت از حضور احدی به عنوان مربی‌ایران در لیگ ستارگان بوکس جهان گفت: هدف جامعه بوکس ایران موفقیت در میادین بین‌المللی است و برای رسیدن به این مهم نیاز به همدلی و اتحاد داریم.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حضور دو ملی پوش بوکس ایران در لیگ ستارگان جهان اظهار داشت:حضور امین قاسمی پور و سجاد محمد پور در لیگ ستارگان جهان نشان از قدرت بوکس ایران دارد. امیدوارم روزی برسد که در هر 10 وزن در لیگ ستارگان جهان نماینده داشته باشیم.

وی افزود:چندی پیش ایمیلی دریافت کردم که در آن از این دو بوکسور خوب مان برای‌ حضور در لیگ ستارگان جهان دعوت شده بود و با پیگیری های اولیه بنده و زحمات بی وقفه امور بین الملل فدراسیون بوکس ایران حضور محمدپور و قاسمی پور در لیگ ستارگان جهان قطعی شد.

استکی در پاسخ به این سئوال که چرا به عنوان مربی با نمایندگان ایران در لیگ ستارگان جهان همراه نمی شود،گفت:در حال حاضر علاوه بر مربی به عنوان سرپرست هم در تیم ملی بوکس ایران کار می کنم و این موضوع باعث شده تا تمام تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارم و به چیز دیگری فکر نکنم.ضمن اینکه سرمربی تیم ملی هم به بنده اعلام نیاز کرده و مخالف غیبت من در اردوهای تیم ملی است.

مربی تیم ملی بوکس ضمن حمایت از اکبر احدی اعلام کرد:از حضور "احدی" به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات لیگ ستارگان جهان استقبال می کنم. به هر حال او از مربیان باتجربه بوکس کشور است و امیدوارم بتواند حداقل یک سهمیه المپیک دیگر با این  2 بوکسور شایسته کشور کسب کند.

وی درباره تمرینات تیم ملی بیان داشت: تمرینات بسیار منظم و طبق برنامه پیش می‌رود. "وینکوف" نسبت به گذشته شناخت بیشتری از بچه ها پیدا کرده و این امر به بهبود روند تمرینات کمک شایانی می کند.

وی افزود: تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا 3 اردوی‌تدارکاتی برای تیم ملی پیش‌بینی شده که امیدوارم این اردوهای تدارکاتی تشکیل شود تا در روند آماده سازی تیم ملی خللی ایجاد نکند.

استکی در ادامه به تمجید از سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس پرداخت و گفت: باید به وینکوف حداقل 2 سال زمان بدهیم و بعد از آن انتظار نتیجه گرفتن داشته باشیم. او یک مربی حرفه ای و بین المللی است و می‌تواند کارهای بزرگی برای بوکس ما انجام دهد.

مربی تیم ملی بوکس با بیان این مطلب که می‌توانیم از دوره گذشته بیشتر سهمیه المپیک بگیریم، اظهار داشت: شخصا به کسب 5 سهمیه المپیک امیدوارم و فکر می کنم با کمی بلند پروازی می توانیم به 6 سهمیه المپیک هم فکر کنیم. بچه های ما از لحاظ فنی هیچ چیز کم ندارند و می‌توانند در میادین بزرگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

سرپرست تیم ملی بوکس اعلام کرد: زمانی که تیم ملی در قالب دو تیم الف و ب فعالیت داشت، بیش از 20 بوکسور در اردوها حضور داشتند و بسیاری از بوکسورهای استان‌های مختلف کشور زیر ذره‌بین ما بودند اما به هر حال این‌ها مربوط به گذشته است و باید به آینده نگاه کرد.

وی در پایان بیان داشت: تبعیت کردن از دستورات فدراسیون بوکس حاشیه ها را کم می کند و بنده به عنوان سرباز تیم ملی همیشه از تصمیمات مسئولان فدراسیون حمایت کرده ام. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به صلاح بوکس ایران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز