خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی‌تیراندازی-مونیخ

حذف حسین باقری با عنوان پنجاه و ششمی/ فردا؛ مصاف بانوان تیرانداز با رقبای جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۸۰

دومین روز مسابقات تیراندازی جام‌جهانی مونیخ در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان به پایان رسید که حسین باقری نتوانست امتیاز لازم را برای صعود به مرحله بعد کسب کند.

به گزارش ایلنا، آخرین رقابت روز دوم مسابقات تیراندازی جام‌جهانی مونیخ عصر امروز در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان با حضور  ۱۴۰ ورزشکار از سراسر جهان پیگیری شد که حسین باقری تنها نماینده کشورمان به رقابت با حریفان جهانی خود رفت و در پایان نتوانست امتیاز لازم را برای صعود به مرحله بعد کسب کند و با کسب امتیاز ۶۱۳٫۱در رده پنجاه و هشتم جهان ایستاد و  از صعود به مرحله بعد بازماند.

سومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ در حالی فردا، نهم خردادماه برگزار می‌شود که  ملی‌پوشان تفنگ۵۰ متر 3 وضعیت بانوان به مصاف حریفان خود می‌روند. تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان متشکل از صفیحه صحراگرد، مه‌لقا جام‌بزرگ و الهه احمدی فردا به رقابت با رقبای جهانی خود می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، مسابقات این رشته در ۲ گروه برگزار می‌شود که نجمه خدمتی و نرجس امام قلی‌نژاد در این رقابت‌ها در (mqs) ذخیره قرار دارند.

همچنین این مسابقات در رشته‌های تپانچه ۲۵ متر مردان نیز دنبال می‌شود که از کشورمان نماینده‌ای در این رشته ها حضور ندارد.

مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان از ۵ لغایت ۱۲ خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز