خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال-تهران؛

حدادی پرامتیازترین بازیکن فینال ششم/ افت شدید بازیکن‌انگلیسی دانشگاه!

حامد حدادی در حالی توانست عنوان پر امتیازترین بازیکن فینال ششم لیگ‌حرفه‌ای را کب کند که افت شدید رایان ریچادرز محسوس بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ششمین فینال لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال از ساعت 16 با تقابل تیم‌های مهرام و دانشگاه‌آزاد در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری قاطعانه 93 بر 79 مهرامی‌ها همراه بود.

در این دیدار حامد حدادی نمایش پر فروغی را در ترکیب مهرام پشت سر گذاشت و موفق شد با کسب 21 امتیاز و ثبت 12 ریباند بالاتر از دیگر بازیکنان میدان عنوان پر امتیازترین بازیکن را به خود اختصاص دهد.

از تیم دانشگاه‌آزاد هم رضا لطفی با کسب 20 امتیاز و ثبت 6 ریباند موفق‌تر از دیگر بازیکنان تیم‌اش ظاهر شد ولی تلاش او برای کسب پیروزی دانشگاه‌ کافی نبود تا شکست را پذیرا شوند.

اتفاق عجیب در این دیدار افت شدید رایان ریچادرز بازیکن انگلیسی دانشگاه‌آزاد بود که در 2 دیدار گذشته این دو تیم موفق شده بود عنوان پرامتیازترین بازیکن را به خود اختصاص دهد ولی در این دیدار نمایشی نا امید کننده داشت و تنها 7 امتیاز کسب کرد و 2 ریباند را به نام خود ثبت کرد که نشان می‌هد چه نمایش ضعیفی در فینال ششم ارائه کرد.

بازی ضعیف ریچادرز کار را به جایی رساند که مهران شاهین‌طبع او را از زمین بازی بیرون کشید تا وقت بیشتری را استراحت کند تا برای دیدار پایانی در حکیمیه بتواند باز بازسازی خود نمایش بهتری ارائه کند.

چهارمین دیدار پیاپی و هفتمین فینال دوشنبه 11 خرداد به میزبانی سالن دانشگاه‌آزاد واحد تهران‌شمال برگزار خواهد شد.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد قاطعانه شهرداری گرگان را از پیش رو بردارد و عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

کد خبر : ۲۸۰۳۷۹