خبرگزاری کار ایران

پس از رد اهلیت توسط هیات واگذاری؛

واکنش عجیب حسین هدایتی به ماجرای مزایده‌چهارم/ عابربانک دنبال اهلی‌شدن‌‌ در کوه و کمر!

مالک شرکت استیل‌آذین‌ایرانیان پس از رد اهلیتش در مزایده چهارم واکنش عجیبی به این اتفاق داشت و مدعی شد در کوه و کمر دنبال اهلی‌شدن است!

به گزارش ایلنا، حسین هدایتی که نتوانست اهلیت لازم را در مزیاده چهارم برای در اختیار گرفتن سکان هدایت باشگاه پرسپولیس کسب کند، پس از این ماجرا واکنش عجیبی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی نشان داد.

هدایتی در پستی که منتشر کرده نوشت: «دولت تدبیر به ویژه آقایان عقل کل در وزارت ورزش حتما اسپانسر قوی دارند و تیم قوی می‌بندند. نگران نباشید؛ همانطور که تاکنون ورزش‌کشور را اداره کردند، بلکه بهتر از گذشته».

هدایتی در ادامه نوشت: «باید بدانند موفقیت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس فقط نیاز  مالی و تامین آن نیست. ضمنا من تا زمانی‌که اهل نشوم، دور و بر ورزش اعم از فوتبال و دیگر رشته‌ها پیدایم نمی‌شود و سعی می‌کنم در زمینه‌های دیگر به مردم عزیز کشورم خدمت کنم. البته با اجازه آقایان اهلی برای تماشای تیم محبوبم گاهی استادیوم می‌روم».

مالک استیل‌آذین ایرانیان همچنین متذکر شده است:« ما سرکاریم! به لطف خدای خوبم خارج از تهران و در کوه و کمر هستم و به دنبال راهی برای اهلی‌شدن و رسیدن به خدا هستم. شما هم دعا کنید موفق شوم».

کد خبر : ۲۸۰۲۶۰