خبرگزاری کار ایران

نفت به یک چهارم‌نهایی رفت

رستگاری علیمنصور در جده/ سعودی‌ها در چاه نفت ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۱۶۸

تیم فوتبال نفت ایران علی‌رغم شکست از الاهلی عربستان در جده، به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های الاهلی عربستان و نفت ایران از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:15 امشب با قضاوت کیم دانگ جین از کره‌جنوبی در ورزشگاه ملک عبدالله فیصل جده آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با شکست 2 بر یک نماینده کشورمان به پایان رسید.

ترکیب نفت: علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، سیامک کوروشی، لئوناردو پادوانی، علیرضا عزتی، مهدی شیری، مهدی لطفی، وحید حمدی‌نژاد، ایمان مبعلی،وحید امیری و غلامرضا رضایی

ترکیب الاهلی: عبداله المعیوف، اوساما اوساوی، موتاز اوساوی، عقیل السهبی، عبدل شافی، ولید رشید، تایسیر جاسم، مصطفی بساس، حسین المقاوی، سلمان المواشر و عمر السوما

دقیقه 31 لئوناردو پادوانی روی ارسال مبعلی با ضربه سر دروازه الاهلی را گشود و نماینده کشورمان را پیش انداخت اما برتری نفت تنها 5 دقیقه دوام داشت و عمر السوما روی ارسالی زمینی دروازه بیرانوند را با بغل پا گشود. دقیقه 42 همین بازیکن این بار روی ارسالی بلند و ضربه سر توپ را درون دروازه نماینده کشورمان فرستاد تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک نماینده سعودی‌ها به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم نفت به یک ضربه کرنر رسید. ارسال مبعلی این‌بار در محوطه جریمه الاهلی روی سر وحید امیری نشست اما ضربه او در عین ناباوری به تیر عمودی دروازه الاهلی خورد و در ریباند هم پادوانی نتوانست خود را 2 گله کند.

دقیقه 62 نفت در یک ضدحمله صاحب موقعیتی استثنایی شد. پاس عمقی امیری به رضایی، او را با دروازه الاهلی در موقعیت تک به تک قرار داد اما تعلل رضایی این فرصت را از نفت گرفت. دقیقه 79 وحید امیری از میانه زمین استارتی انفجاری زد و یک نیمه توپ را حمل کرد تا در موقعیتی عالی قرار بگیرد اما ضربه او را هم المعیف دفع کرد تا الاهلی در بازی باقی بماند.

دقیقه 86 روی یک ارسال دروازه نفت تهدید شد اما بیرانوند ضربه سر مهاجمان سعودی را درازکش جمع کرد. 2 دقیقه بعد الاهلی موقعیت خطرناک دیگری را مقابل دروازه نفت از دست داد.

در پایان دقیقه 90 داور چهارم 8 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد که این موضوع با اعتراض بازیکنان نفت توام شد اما در این دقایق هم اتفاق خاصی نیفتاد تا تنها نماینده باقی‌مانده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، به لطف برتری یک بر صفر در آزادی راهی مرحله یک‌چهارم پایانی شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز