خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

الهلال، لخویا، چونبوک وکاشیوا راهی یک چهارم نهایی شدند/ در انتظار صعود نفت ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۹۱۲

تیم های الهلال عربستان، لخویای قطر، چونبوک موتورز کره جنوبی و کاشیوا ریسول ژاپن با پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2015صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران دیشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان الهلال به برتری 3 بر صفر رسید و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی 3 بر یک رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

پرسپولیس با قبول شکست در این دیدار به عنوان سومین نماینده ایران از گردونه مسابقات حذف شد. پیش ازاین تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از دور مسابقات کنار رفته بودند.

تیم فوتبال لخویای قطر نیز سه شنبه شب در دیدار برگشت برابر السد دیگر تیم قطری به تساوی 2 بر 2 رسید، ولی با توجه به برتری 2 بر یک در دیدار رفت، در مجموع با نتیجه 4 بر 3 ، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

درادامه پیکارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چونبوک موتورز کره جنوبی عصر دیروز میهمان بیجینگ گوان چین بود که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

چونبوک با این پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.

همچنین در دیدار دیگر مرحله یک هشتم نهایی قهرمانان آسیا تیم های کاشیوا ریسول ژاپن و سوان سامسونگ بلووینگز کره جنوبی در ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم کره ای با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا دو تیم در دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 4 بر 4 برسند، اما به دلیل شکست 3 بر 2 سوان سامسونگ در دیدار رفت، این تیم با قانون گل زده در خانه حریف، از لیگ قهرمانان حذف شد و کاشیوا به مرحله بعد صعود کرد.

در ادامه این مسابقات امروز 4 دیدار به شرح زیر برگزار می شود و در پایان 4 تیم دیگر صعود کننده مشخص می شود.

اف سی سئول کره جنوبی - گامبا اوزاکا ژاپن ساعت 14:30

سئونگنام کره جنوبی - گوانگژو چین ساعت 16:30

الاهلی امارات - العین امارات ساعت 20:20

الاهلی عربستان - نفت ایران، ساعت ۲۲:۱۵، ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز