خبرگزاری کار ایران

حرمت‌ها باید حفظ شود؛

آشوری: کاراته متکی به فرد نیست/ جاسوس تیم‌ملی از طرف من نبود!

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۳۷۷

دبیر فدراسیون کاراته گفت: با استعفای یک یا چند نفر به مشکل نمی خوریم زیرا کاراته ایران متکی به فرد نیست.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استعفای کادر پیشین تیم ملی تصمیمی بود که گرفته شد و ما هم به این تصمیم احترام گذاشتیم. فدراسیون‌کاراته به اندازه کافی از لحاظ داشتن مربی سطح بالا غنی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از استعفای کادر فنی سابق تیم ملی افزود: بنده و رئیس فدراسیون کاراته از این تصمیم اطلاعی نداشتیم، اما دیدید که بلافاصله بعد از طرح این موضوع دباغیان و بداغی را به عنوان سرمربیان تیم های آقایان و بانوان کاراته معرفی کردیم.

آشوری درباره انتخاب سرمربی تیم نوجوانان کاراته پسران گفت: بعد از استعفای احمد صافی از این سمت به دنبال جانشین شایسته برای او هستیم اما عجله ای برای این کار نداریم، زیرا زمان کافی برای تصمیم گیری در این خصوص وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه از حضور جاسوس در تمرینات تیم ملی بی خبر هستم، گفت:واقعا از شنیدن این خبر تعجب کردم.آن بنده خدایی که از تمرینات تیم ملی فیلم می گرفته از طرف آقای سمندر یا من نبوده و کاملا از این موضوع بی اطلاع هستم.

دبیر فدراسیون کاراته همچنین ادامه داد: هر انسانی می تواند در مورد دیگران اظهار نظر کند اما بهتر است که حرمت ها حفظ شود. فردی که اسم پیشکسوت را یدک می کشد باید رفتار شایسته و قابل احترام داشته باشد.

گفتنی است صبح روز شنبه محمد آرین خو، علیرضا سلیمانی،احمد صافی و زیبا سلیمانی به صورت دسته جمعی از کادر فنی تیم های ملی کاراته استعفا دادند که فدراسیون کاراته با این تصمیم موافقت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز