خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال

پتروشیمی کار را یکسره کرد/ شاگردان حاتمی بر سکوی سوم ایستادند

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۶۷۱

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با برتری 85 بر 67 برابر شهرداری گرگان به مقام سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار سوم تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان در مرحله رده‌بندی لیگ حرفه‌ای، ساعت 16 امروز درحالی به میزبانی سالن اندیشه شهرک بعثت آغاز شد که پتروشیمی در دو دیدار گذشته برابر حریف خود به برتری رسیده بود و با پیروزی در این مسابقه به مقام سوم لیگ حرفه‌ای می‌رسید.

بازیکنان پتروشیمی که پس از شکست برابر مهرام و ناکامی در رسیدن به فینال به این میدان آمده بودند، کوارتر نخست را خوب آغاز کردند و در اواسط این وقت 11 امتیاز برتری نسبت به گرگانی‌ها داشتند. بازی خوب کاوه نورافزا و پیگرام در دقایق پایانی وقت نخست شهرداری را به بازی برگرداند تا این کوارتر با نتیجه 22 بر 19 به سود پتروشیمی به پایان برسد.

بازی خوب گرگانی‌ها در ابتدای کوارتر دوم هم ادامه داشت و این تیم موفق شد بازی را در امتیاز 24 به تساوی بکشاند. پرتاب 3 امتیازی محمد جمشیدی بازی را مجدداً به سود پتروشیمی برگرداند و امتیازگیری پیاپی شاگردان حاتمی شروع شد. این میان گرگانی‌ها دل به پرتاب‌های منطقه‌ای سم هاسکین خوش کرده بودند. خبازان هم آن‌ سوی میدان فرصت بیشتری برای بازی در کوارتر دوم به دست آورد. شهرداری که بدون بابک نظافت به ماهشهر آمده بودند، پویا تاجیک و محمد زارعی را هم نصفه و نیمه دراختیار داشتند. پتروشیمی هم بهنام یخچالی را به دلیل مصدومتی در اختیار نداشت. در در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه 44 بر 34 به سود پتروشیمی بندرامام تمام شد.

با آغاز کوارتر سوم هم این پتروشیمی بود که بازی را به دست گرفت و فاصله امتیازات را زیاد کرد. در این وقت اسلاوکو و زایتسف، دو بازیکن خارجی پترو جای خود را به میثم میرزایی و حامد سهراب‌نژاد دادند تا پتروشیمی با ترکیبی ایرانی به بازی ادامه دهد. در سوی دیگر میدان هم اسدالله کبیر به کامیار صادق‌زاده و روهام کبیر، ناچار شد به جوانان تیم‌اش متکی شد. در این کوارتر هم مانند وقت‌ها نخست و دوم بازی، بازیکنان شهرداری پرتاب‌های آزاد زیادی را از دست دادند تا در پایان این کوارتر پتروشیمی به برتری 22 بر 15 برسد و نتیجه کلی 66 بر 49 به سود ماهشهری‌ها روی اسکوربورد ثبت شود.

در وقت چهارم، حاتمی به علی دورقی بازی داد تا بازیکن خوزستانی پتروشیمی هم به زمین برود. در سوی مقابل محمد زارعی هم با وجود مصدومیت از ناحیه مچ‌ پا به میدان رفت. فاصله‌ امتیازی دو تیم، در وقت پایانی برای پترو حاشیه امنیت ساخته بود و بازیکنان این تیم با خیال راحتی به بازی ادامه می‌دادند. در این کوارتر هم بازیکنان شهرداری در پرتاب‌های آزاد خود دقت زیادی نداشتند. این دیدار با نتیجه 85 بر 67 به سود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم لیگ  حرفه‌ای دست بیابد و شهرداری گرگان هم جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.

تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و مهرام تهران هم دیدارهای خود در فینال لیگ حرفه‌ای را از یکشنبه سوم خرداد آغاز می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز