خبرگزاری کار ایران

با ملوان و آقافیروز احیا شدم؛

حاتمی: قلعه‌نویی و دایی من را نخواستند/ پاسخ اعتماد کی‌روش را می‌دهم

فرزاد حاتمی مهاجم ملی‌پوش ملوان ابراز امیدواری کرد نظر کی‌روش ر ا برای حضور در لیست‌نهایی تیم‌ملی جلب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از بازیکنانی که از سوی کارلوس کی روش به مرحله‌اول اردوی تیم‌ملی دعوت شده،  فرزاد حاتمی مهاجم ملوان است. این بازیکن در نیم‌فصل‌دوم عملکرد خوبی در این تیم داشت و به همراه سید جلال رافخایی و محسن یوسفی با 6 گل زده، بهترین گلزنان ملوان در لیگ‌چهاردهم بودند.

حاتمی در حالی در نیم‌ فصل‌دوم به ملوان پیوست که در نیم‌ فصل اول بدون تیم بود و پس از اینکه به مس‌کرمان پیوست، در این تیم دچار مشکل شد و خیلی سریع جدا شده و به ملوان رفت اما در جمع قوهای سپید انزلی بود که دوباره اوج گرفت و توانست خود را به عنوان یک مهاجم گلزن مطرح کند.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره دعوت دوباره‌اش به تیم‌ملی گفت:  اولین روز اردوی تیم ملی بچه‌ها به صورت کامل نیامده‌ بودند. با این حال امیدوارم تیم ملی دوران آماده‌سازی را به خوبی سپری کند و بتواند در مسابقاتی که در پیش دارد به موفقیت دست پیدا کند. البته گفته‌اند که حریفان تیم ملی آسان هستند اما باید بگویم که در فوتبال حال حاضر آسیا و جهان، هیچ تیم آسانی وجود ندارد و همه در حال پیشرفت هستند تا به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: من خیلی خوشحالم کی‌روش دوباره به من اعتماد کرد و سعی می‌کنم در لیست نهایی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی قرار بگیرم.

حاتمی درباره اینکه رقبای سرشناسی در خط حمله تیم ملی دارد، افزود: بازیکنانی که دعوت شده‌اند همه با هم رفیق هستند و ما رقابتی نداریم با این حال هرکسی که شایسته باشد از سوی مربی تیم ملی انتخاب می‌شود.

این مهاجم ملوان درباره پیوستنش به این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد:‌در نیم‌فصل فیروز کریمی به من پیشنهاد دادند که به ملوان بیایم و من هم به این تیم پیوستم. در شش هفته ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم اما دوباره دچار افت شدیم. البته این را بگویم که توپ‌های مان تبدیل به گل نمی‌شد و خودم چهار بار در بازی‌های مختلف ضربه‌ام به تیر دروازه خورد. با این حال در بازی آخر در دقیقه 92 توانستم گل پیروزی ملوان را بزنم و در لیگ برتر باقی بمانیم. تیم ما در فاز دفاع و حمله و حمله به دفاع بسیار خوب و شاداب عمل می‌کرد و اگر در بعضی بازی‌ها نتیجه نمی‌گرفتیم علتش بدشانسی بود.

حاتمی اینکه در ملوان دوباره احیا شده است را تایید کرد و گفت: ملوان هواداران بسیار خوبی دارد ضمن اینکه فیروز کریمی هم سرمربی این تیم بود و تمام عوامل دست به دست هم داد تا من دوباره پایم به گلزنی باز شود. تماشاچی‌ها در انزلی انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهند و همین موضوع باعث می شود تا من و چند بازیکن دیگر در گذشته با حضور در این تیم احیا  شویم.

این بازیکن از عملکرد خود در تیم های دیگر هم دفاع کرد و یادآور شد: من در فولاد دو گل 3 امتیازی زدم اما فرصت کافی به من داده نشد. در پرسپولیس هم علی دایی صلاح دانست زیاد از من استفاده نکند. در نیم‌فل صل اول لیگ چهاردهم هم پیشنهادهای زیادی داشتم اما قرار بود به استقلال بروم که آقای قلعه‌نویی سه، چهارروز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات خبر داد که تو را نمی‌خواهم و مجبور شدم بیرون بنشینم. البته یک مقداری هم بعد دچار مصدومیت شدم و سعی کردم آسیب‌دیدگی‌ام را برطرف کنم و بعد با آمادگی کامل به ملوان پیوستم.

حاتمی درباره اینکه گفته دوست دارد به استقلال برود عنوان کرد: از من سوال پرسیدند که دوست دارید به استقلال برگردید و من هم گفتم بله، اگر پیشنهاد بدهند و شرایط خوب باشد علاقه‌مندم به استقلال برگردم.

وی درباره شرایط ماندنش در ملوان گفت: هنوز تصمیمی درباره فصل آینده‌ام نگرفتم ولی ملوان را دوست دارم. بالاخره می‌نشینیم و با هم صحبت می‌کنیم و آنها شرایط شان را می‌گویند و من هم همین طور تا ببینیم چه می‌شود.

حاتمی که سابقه بازی در سپاهان و تراکتورسازی را نیز در کارنامه خود دارد درباره قهرمانی سپاهان و از دست دادن جام توسط تراکتورسازی اظهار داشت: به اصفهانی‌ها تبریک می‌گویم. سپاهان تیم منسجمی است که در شش بازی آخر با هدایت حسین فرکی نتایج خوبی گرفت و توانست هر شش بازی خود را ببرد و قهرمان شود. البته این را بگویم که به نظر می‌رسید تراکتور قهرمان لیگ شود اما اخراج آندو در روند حرکتی این تیم بسیار تاثیرگذار بود و باعث شد آنها بازی را مساوی کنند. آندو به عنوان یک بازیکن بزرگتر احساس مسئولیت می‌کند و برای همین در میانه زمین با بازیکنان صحبت کرده بود و اخراج شد. اما اگر او بود فکر می‌کنم تراکتور می‌توانست پیروز از زمین بیاید و قهرمان شود. با این حال فوتبال همین است و این اتفاقات در آن زیاد می‌افتد.

کد خبر : ۲۷۸۴۵۲