خبرگزاری کار ایران

عربستانی‌ها وقت‌دزدی می‌کردند

برانکو: نباید در ریاض گریه کنیم!/ داور باید از ما عذرخواهی کند نه از الهلال!

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۲۸۱

برانکو: در ریاض گریه نمی‌کنیم!/ داور باید از ما عذرخواهی کند نه از الهلال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هواداران و بازیکنان این تیم را قهرمانان واقعی می‌داند و معتقد است پرسپولیس تا همین‌جا هم فوق‌العاده کار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار پرسپولیس و الهلال در نشست خبری گفت: نمی‌دانید از پیروزی مقابل الهلال چقدر خوشحال و هیجان‌زده‌ام. هواداران ما قهرمان واقعی‌اند و همینطور بازیکنان پرسپولیس هم پهلوان و قهرمانند.

وی افزود: برای بازیکنانم سخت بود که پس از بازی طاقت فرسا با استقلال، بتوانند تا دقیقه 93 بازی بجنگند و گلی به آن زیبایی بزنند. الهلال سال گذشته بهترین تیم آسیا بود ولی بازیکنان من امروز اعجاز آور بودند.

سرمربی پرسپولیس درباره فشاری که الهلال روی دروازه پرسپولیس آورد، اظهار کرد: الهلال که یکی از تیم‌های برتر آسیاست و آنها می‌توانند در برخی دقایق عرض اندام کنند ولی ما هم در برخی دقایق سوار بازی بودیم و مسابقه امروز این بود که کدام تیم زودتر گل می‌زند. به بازیکنانم از ته قلبم تبریک می‌گویم.خودتان دیدید که چه مشکلاتی داشتید ولی همین مشکلات هم نتوانست جلوی ما را بگیرد. با تیمی بازی کردیم که از ابتدا به دزدی وقت روی‌‌ آورد اما عالیشاه در دقیقه پایانی ناامید نشد و توپ را به طارمی رساند و مهدی هم آنها را وادار کرد گل به خودی بزنند.

برانکو در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر دلیل تعویض اومانیا توضیح داد : پاسخ خیلی ساده است، اومانیا مصدوم بود. الهلال تیم قدرتمندی است اما 15 آن‌ها 15 شانس گل ایجاد نکردند و ما هم دروازه این تیم را چندبار تهدید کردیم. علی علیپور طی 4 روز 2 بازی که مهم‌ترین بازی‌های عمرش تا این لحظه به حساب می‌آیند برای ما انجام داد. طبیعی است نتواند مثل مهره‌های باتجربه بازی کند.

.وی در مورد دلیل نبود گابریل در ترکیب پرسپولیس، توضیح داد: گابریل قبل از دربی مصدوم شد به دلیل مصدومیت تمرین نکرد. او هنوز هم نمی‌تواند بدود و درد دارد. بازیکنی که امروز مصدوم است، در عرض 3 روز نمی‌تواند در زمین پرواز کند.

برانکو درباره شانس صعود تیم‌‌اش اظهار کرد : تیم خوبی داریم ولی بازی در ریاض خیلی دشوار است اما مهم این بود که در بازی امروز گل نخوردیم. نباید انتظار داشته باشید با 3- 4 گل الهلال را شکست دهیم اما پرسپولیس امشب فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. ما دوست داشتیم با السد بازی کنیم ولی حالا به فکر صعود در ریاض هستیم.

وی درباره بازی طارمی گفت: او به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده واین انتخاب من نبوده است. طارمی در نوک حمله بازی می‌کرد و در دربی هم مهاجم نوک بود. فکر نمی‌کنم جز تبریک چیز دیگری لایق تیم من باشد. نباید به این موضوع فکر کنیم که یک بازیکن مثلا یکبار اشتباه کرد.

ایوانکویوچ درپاسخ به خبرنگاری که درباره حرف‌های دونیس، سرمربی الهلال مبنی بر عذرخواهی داور از الهلال  گفت: البته من هم با سرمربی حریف موافقم. من هم می‌گویم داور باید عذر خواهی کند اما از پرسپولیس! کارشناسان داوری ایران گفته‌اند گل الهلال آفساید بود و بازیکن این تیم باید همان لحظه کارت زرد دوم را هم می‌گرفت. خودم را با فکر کردن به  داوران اذیت نمی‌کنم.  در بازی با استقلال مثل این مشکلات مطرح شد و به من گفتند ممکن است باوجود حق‌وردی برای ما مشکل پیش بیاید اما من گفتم به داوری اعتقاد دارم.

در این لحظه برانکو با عصبانیت از خبرنگاری که این سوال را مطرح کرده بود، گفت: شما اصلاً به جواب من گوش می‌دهید؟ پرسشی مطرح کردید و من هم پاسخ‌اش را می‌دهم.

در پایان نشست برانکو با بیان این‌که دو اخطاره شدن سوشا و عالیشاه به ما لطمه می‌زند، ادامه داد: این  اتفاق ناخوشایندی برای ماست اما ما به عربستان نمی‌رویم که شکست بخوریم. 11 بازیکن پرسپولیس در ریاض از سنگر تیم‌شان دفاع می‌کنند. به هرحال نباید ما در ریاض گریه کنیم.

در پایان نشست یکی از خبرنگاران اظهار کرد ممکن است اخطار‌های مرحله اول پاک شده باشند و برانکو پاسخ داد،‌ امیدوارم چیزی که شما می‌گویید درست باشد!

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز