خبرگزاری کار ایران

فقط نیمه نخست را باختیم

دونیس: داور باید ازما عذرخواهی کند/ جو خوبی بر ورزشگاه حاکم بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۲۷۹

سرمربی الهلال عربستان با انتقاد از نحوه قضاوت دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد داور باید از ما عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جورجیوس دونیس سرمربی تیم الهلال، پس از دیدار این تیم برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوبی بود اما از نتیجه بازی اصلا رضایت ندارم. ما خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم. این فقط نیمه نخست بازی بود و من به عملکرد بازیکنانم اعتقاد دارم.

وی با انتقاد از داور مسابقه ادامه داد: داور به دلیل تصمیماتی که در جریان بازی گرفت باید پاسخگو باشد و از ما عذرخواهی کند.

دونیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود بازیکنان شما خشن بازی می‌کردند و داور با شما مهربان بود، گفت: ممکن است شما بازی دیگری را دیده  باشید.اعتراض من فقط به دلیل خطایی بود که دروازه‌بان پرسپولیس انجام داد و فقط کارت زرد گرفت.

سرمربی الهلال عربستان درباره وقت‌کشی بازیکنانش توضیح داد:این تاکتیک ما نبود و من چنین چیزی به بازیکنانم نگفته بودم. این اتفاق در جریان بازی افتاد و ممکن است در اروپا هم چنین اتفاقی بیفتد. به هرحال تاکتیک ما وقت‌کشی نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل تعویض همزمان 2 بازیکن در دقایق پایانی بازی چه بود، اظهار کرد: یکی از بازیکنان ما اخراج شد و ما می خواستیم هم جو را به سود خود کنیم، هم کمی وقت بازی را بگیریم.

سرمربی الهلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایبنا مبنی بر تاثیر حضور 100 هزار تماشاگر در شکست این تیم، توضیح داد: من همیشه از حضور تماشاگران استقبال می‌کنم. این بازی جو خیلی خوبی داشت و شاید این موضوع کمی به ضرر ما بود اما من از حضور چشمگیر تماشاگران در ورزشگاه راضی‌ام.

وی درباره حضور تماشاگران الهلال در بازی برگشت گفت: سعی می‌کنیم با تمریناتمان به هدفی که می‌خواهیم برسیم خیلی روی این موضوع حساب نمی‌کنم. البته منکر این هم نمی‌شوم که حضور تماشاگران می‌تواند به ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز