خبرگزاری کار ایران

پایگاه‌‌‌قهرمانی در استان‌ها ایجاد می‌کنیم

عبادتی: تیم قدرتمندی را به تایلند می‌بریم/ می‌توانیم 6 مدال جهانی کسب کنیم

رییس انجمن موی‌تای ایران تاکید می‌کند تیم را روانه رقابت‌های جهانی تایلند می‌کند که بتواند 6 مدال جهانی کسب کند.

حمدالله عبادتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی اظهار داشت: روز گذشته رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان را در سالن پارس تهران برگزار کردیم تا نفرات راه یافته به اردوی تیم‌ملی موی‌تای برای حضور در مسابقات جهانی 2015 تایلند مشخص شوند.

رییس انجمن موی‌تای افزود: رقابت‌های جهانی تایلند در 2 بخش جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و ما قصد داریم 12 ملی‌پوش در بزرگسالان و 5 نفر در بخش جوانان به این پیکارها اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابی جوانان اواخر خردادماه در سنندج برگزار خواهد شد، گفت: در بخش بزرگسالان به غیر از دو وزن، سایر ملی‌پوشان مشخص شده‌اند و از نیمه دوم خردادماه جاری وارد اردو خواهند شد.

عبادتی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم‌ملی در یکی - دو وزن بسیار نزدیک و برابر بود و به احتمال فراوان در این اوزان مجددا مسابقه درون‌اردویی برگزار خواهیم کرد.

رییس انجمن موی‌تای ایران با تاکید بر اینکه تیم قدرتمندی را راهی پیکارهای جهانی تایلند خواهیم کرد، افزود: پیش‌بینی می‌کنم حدود 6 مدال جهانی در بزرگسالان کسب خواهیم کرد تا دست پر از این رقابت‌ها برگردیم. ما تیم خوب و کاملی داریم و به کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی بسیار خوشبین هستیم.

وی عنوان کرد:با دستور ریاست محترم فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار شد به‌زودی در 9 استان تهران، آذربایجان‌غربی، کردستان، لرستان، اردبیل، فارس، گلستان، مرکزی و گیلان  پایگاه قهرمانی موی‌تای ایجاد شود.

عبادتی در پاسخ به این سوال که چرا فقط در 9 استان این پایگاه دایر می‌شود، گفت: استان‌های مذکور به لحاظ قهرمان‌پروری و توجه به موی‌تای نسبت به استان‌های دیگر شرایط بهتری داشتند و قرار است در مابقی استان‌ها هم بعد از توسعه موی‌تای پایگاه قهرمانی این رشته دایر شود.

مسابقات جهانی تایلند 20 تا 23 مرداد‌ماه سالجاری در شهر بانکوک برگزار خواهد شد و قرار است تیم‌ملی موی‌تای کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کند.

کد خبر : ۲۷۷۷۸۰