خبرگزاری کار ایران

با کسب ۴طلا، ۳نقره و یک برنز؛

کمانداران تهرانی قهرمانی نونهالان کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۹۵

اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان قهرمانی کشور طی دو روز در سایت تخصصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات 77 ورزشکار دختر و پسر در قالب 16 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان تیم تهران با کسب 4 طلا، 3 نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد و پس از آن نیز تیم‌های چهارمحال و بختیاری و یزد در سکوهای دوم و سوم ایستادند.

این در حالی است که در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها و در بخش ریکرو پسران: حسن زارعی (یزد)، محمدحسین قوامی (چهارمحال و بختیاری) و رضا شعبانی(یزد) به ترتیب مقام اول تا سوم این بخش را از آن خود کردند. در قسمت ریکرو دختران: آرزو عسگری (تهران الف)، الهه قدیری ابیانه (تهران الف) و زهرا نازنین جمال زاده (تهران الف) توانستند روی سکوهای اول تا سوم این مسابقات قرار گیرند. در بخش کامپوند پسران: محمد ماهان میرهاشمی (تهران الف)، حسین سیفی (تهران الف) و امیرحسین معافی (البرز) عناوین اول تا سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند. همچنین در بخش کامپوند دختران: گیسا بایوردی (تهران الف)، حنانه عظیمی نیا (قزوین) و ستاره شفیع پور (البرز) نفرات برتر این بخش بودند که بالاتر از حریفان خود قرار گرفتند. این در حالی است که در بخش تیمی مسابقات و در قسمت پسران تیم‌های تهران ب، تهران الف و جزیره کیش و در بخش دختران تیم‌های چهارمحال و بختیاری، البرز و جزیره کیش بالاتر از سایر استان‌ها روی سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات ایستادند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز