خبرگزاری کار ایران

مربی هلندی دست به کار شد

ستاره تاتنهام به اولدترافورد می‌رود/ هری کین در تیررس فان‌خال

باشگاه منچستر یونایتد با دستور لوئیس فان‌خال به دنبال عقد قرارداد با ستاره درخشان باشگاه تاتنهام است.

به گزارش ایلنا، لوئیس فان‌خال از روی که هدایت منچستر یونایتد را به عهده گرفت به دنبال ایجاد ساختاری تازه در این باشگاه رو به افول شهر منچستر بود،‌ به همین دلیل ابتدا ستاره‌های مانند دی‌ماریا و فالکائو و حتی دنی بلید و مارکوس روخو را به اولدترافورد آورد.

فان‌خال تیمی را تحویل گرفت که پس از دوران طلایی سر آلکس فرگوسن از دوران درخشان گذشته فاصله گرفته بود. حتی آمدن مویس که با انتخاب فرگی به رختکن من‌یو پیوسته بود هم نتوانست گره‌ای از مشکلات تیم باز کند و با وجود قرارداد 6 ساله‌ای که منعقد شده بود دوران مویس کوتاه‌تر از حد تصور بود و او نیم‌فصل دوم را هم ندید. در این شرایط نام لوئی فان‌خال مطرح شد. مربی لاله‌های نارنجی که با عنوان سومی جام‌جهانی را به پایان برده بود و حالا به آخر خط با تیم ملی هلند رسیده و به دنبال ماجراجویی‌های تازه بود.

مدیران من‌یو خیلی سریع با فان‌خال به توافق رسیدند و او را به اولدترافورد آوردند تا تیم زمین خورده‌شان را بلند کند.

حالا فان‌خال که در این فصل نتایجی مناسب‌تری با یونایتدی‌ها گرفته دست به کار شده و برای فصل آینده به دنبال شکار‌های تازه است. او دست روی چند ستاره گذاشته که یکی از آنها هری کین مهاجم بلندبالای تاتنهام هاتسپر است. کین روزهای خوبی را در وایت‌هارت‌لن ورزشگاه اختصاصی اسپرز پشت سر گذاشته و مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفته و ممکن است برای آینده‌اش تصمیم‌های تازه‌ای بگیرد.

به نظر می‌رسد لوئی فان‌خال حتی با قیمت 45 میلیون پوندی هری هم مشکلی ندارد چراکه مدیران این باشگاه دست او را باز گذاشته‌اند تا بتواند تیمش بسازد که هواداران انتظارش را می‌کشند.

بعد از عقد قرارداد با ممفیس دپای، هری کین می‌تواند زوج خوبی را در خط حمله شیاطین‌سرخ در کنار وین رونی، اشلی یانگ و ممفیس بسازد.

حالا در کنار این بازیکنان به دی‌ماریا، فالکائو،‌ یانوزای و حتی فان‌پرسی که خیلی این فصل به کار یونایتد نیامد را هم اضافه کنید.

یونایتد کم‌کم به تیم درخشان گذشته نزدیک‌می‌شود و این را می‌توان از نسخه‌ای که فان‌خال برای بازسازی من‌یو پیچیده به خوبی استنباط کرد. آیا آنها می‌توانند بار دیگر تیم اول منچستر و فوتبال جزیره باشند؟ این سوالی است که باید برای رسیدن به پاسخ‌اش منتظر روزهای آینده بود...

کد خبر : ۲۷۷۴۵۰