خبرگزاری کار ایران

پایان نبرد برای بقاء

دایی‌فرهاد لوکوموتیو‌ را نجات داد/ پیکان در کیلومتر آخر پنچر شد/ویسی حریف اکبر اوتی در پلی‌آف

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۸۲

تیم‌ پیکان با تساوی برابر استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کرد و شاگردان و اهوازی‌ها را به پلی‌آف فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بعداز ظهر امروز با قهرمانی سپاهان اصفهان به پایان رسید. در قعر جدول هم غیر از نفت مسجدسلیمان که هفته پیش سقوط خود را مسجل می‌دید،‌ تیم‌های پیکان، ملوان، راه‌آهن و‌ استقلال خوزستان، امروز برای بقاء می جنگیدند.

راه‌آهن که در تهران میزبان گسترش فولاد بود،‌ با تک گل دقیقه 72 رامین رضائیان برابر شاگردان فراز کمالوند به برتری رسید تا در لیگ برتر باقی بماند. ملوان هم برای فرار از سقوط میزبان نفت مسجدسلیمان قعرجدولی بود اما این دیدار تاثیری در سرنوشت شاگردان بهروز مکوندی نداشت. مسجدسلیمانی‌ها بازی شرافتمندانه‌ای به نمایش گذاشتند و حتی تا مرز توقف ملوان در انزلی هم پیش رفتند اما گل دقیقه 91 فرزاد حاتمی، قایق ملوانان کشتی شکسته‌ را به ساحل آرامش رساند تا قوی سپید انزلی هم با فیروز کریمی در لیگ برتر باقی  بماند.

دیدار مرگ و زندگی در قعر جدول، مسابقه استقلال خوزستان و پیکان در اهواز بود. این رویارویی نفس‌گیر هم تا دقیقه 74 با تساوی بدون گل پیش می‌رفت اما استقلالی‌ها در این دقیقه با ضربه عبدالهادی خنیفر به گل برتری رسید. گل دقیقه 86 شهریار مغانلو در دقایق پایانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی را برای حضور در پلی‌آف امیدوار کرد اما پیکان نتوانست به گل دیگری دست یابد تا این تیم دومین سقوط‌کننده به لیگ یک نام بگیرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هم با این تساوی 27 امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان راهی دیدار پلی‌آف شدند. شاگردان عبدالله ویسی در پلی‌آف باید به مصاف مس کرمان بروند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز