خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای لیگ جهانی والیبال؛

ملی پوشان والیبال در نخستین دیدار تدارکاتی مغلوب فنلاند شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۵۵

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی خود برای حضور شایسته در لیگ جهانی سال 2015 مغلوب فنلاند شد.

به گزارش ایلنا، لیگ جهانی والیبال سال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک این رقابت ها با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

ملی پوشان والیبال ایران که تمرینات آماده سازی خود را از 15 فروردین در تهران آغاز کرده بودند، ابتدای این هفته برای اردوی برون مرزی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی فنلاند شدند.

شاگردان اسلوبودان کواچ در چهارمین روز حضور خود در اردوی برون مرزی فنلاند در شهر کورتانه به مصاف تیم ملی والیبال این کشور رفتند و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 21 مغلوب شدند.

تیم ایران صبح روز جمعه (فردا) برای برگزاری دو دیدار دوستانه دیگر با فنلاند (روز های جمعه و شنبه) راهی شهر لپاویرتا می شود و پس انجام این دو بازی دوستانه روز یکشنبه به هلسینکی می رود و این شهر را به مقصد پراک در جمهوری چک ترک خواهد کرد.

تیم ملی فنلاند هم اکنون در رتبه هفدهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد، این در حالی است که در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال تیم ایران در جایگاه دهم قرار دارد. 

آخرین جدال این دو تیم ایران و فنلاند مربوط به سال2011 بود که هدایت تیم ایران را ولاسکو برعهده داشت و بازیکنانی مانند نادی، کمالوند و نظری افشار هم در تیم ایران عضویت داشتند. در آن مسابقه فنلاندی ها با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز