خبرگزاری کار ایران

بدنبال بازی جوانمردانه هستیم؛

خداکرم: مقابل راه آهن با تمام توان بازی می کنیم/کاظمی راه آهن را متحول کرده

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۱۳

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فردا با همه نیروهای مان وارد زمین می‌شویم تا با پیروزی در بازی جایگاه‌مان در جدول را بهبود ببخشیم.

به گزارش ایلنا، بهمن خداکرم مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل راه‌آهن گفت: فردا با راه‌آهنی بازی می کنیم که دو پیروزی به دست آورده و امیدوار است که در لیگ برتر باقی بماند و ما بازی سختی با این تیم داریم چرا که  تنها نسبت به بازی رفت از این تیم شناخت داریم.

 

 

 

 

وی ادامه داد: تنها تغییری که در راه‌آهن ایجاد شده تفکر جدیدی است که در این تیم حاکم شده و باید بگویم فرهاد کاظمی راه آهن را متحول کرده و فردا می‌خواهیم با یک بازی پرفشار و جوانمردانه نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد اینکه آیا فردا این تیم با همه توان بازی خواهد کرد یا نه، اظهار داشت:‌ با همه نیروهای مان وارد زمین می‌شویم تا با پیروزی در این بازی جایگاه‌مان در جدول را بهبود ببخشیم.

از آنجایی که پرواز تیم فوتبال گسترش فولاد از تبریز به تهران در ساعت 14 انجام می‌شود به همین دلیل فراز کمالوند سرمربی این تیم در نشست خبری غایب بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز