خبرگزاری کار ایران

به مربیگری در کرمان افتخار می‌کنم

میثاقیان: پاک صعود کردیم/ مهم‌ نیست با چه تیمی بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۵۰

اکبر میثاقیان با تاکید بر صعود پاک مس کرمان، اظهار کرد مهم نیست شاگردانش در مرحله پلی‌آف با چه تیمی روبرو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر میثاقیان پس از پیروزی یک بر صفر مس کرمان مقابل مس رفسنجان و صعود تیمش به دیدار پلی‌آف لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل دوم در تمامی بازی‌ها همانند دیدار پلی‌آف استرس داشتیم. در این دیدار فشار زیادی را تحمل کردیم اما خوشحالم موفق شدیم.

وی با اشاره به کمک هواداران مس ادامه داد: به مربیگری در کرمان افتخار می‌کنم. با وجود چنین تماشاگرانی می‌توانیم موفقیت‌های زیادی به دست آوریم. به نظر من حق تیم مس بود که به این مرحله صعود کند. فراموش نکنید مس در نیم فصل اول در رده یکی مانده به آخر بود. حالا برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم اما مطمئن باشید فقط برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم و تنها به این مسئله فکر می‌کنیم.

میثاقیان درباره حواشی به وجود آمده برای مس اظهار کرد: در این باره د قبلا هم صحبت کردم. تمامی افرادی را که در مورد مس مسائلی را مطرح کرده‌اند به خدا واگذار می‌کنم. اگر مس دنبال فوتبال ناپاک بود، اینقدر سختی نمی‌کشیدیم. قطعا تاکنون عملکرد مس پاک بوده و من جواب همه را در زمین می‌دهم.

سرمربی با بیان این‌که از حذف تیم حریف ناراحت است،‌ افزود: مس رفسنجانی که 20 هفته صدرنشین گروه خود بوده باید به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود می‌کرد. این تیم شایستگی صعود مستقیم به لیگ برتر را داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز